Jeg har ikke erfaring med Seiya, men har bestilt fra Higuchi i Japan. Han var "behjelpelig" med tollklareringen, selv uten at jeg ba om det. Pakken ble sendt med Express Mail Service (EMS), og kom på under en uke.
Seikos svar på Explorer I fra Rolex? Historie og robusthet i et utrolig stilfullt ur uten komiske proporsjoner... Seiko er sensasjonelt gode til å lage ur som flyr under radaren
Seikos svar på Explorer I fra Rolex? Historie og robusthet i et utrolig stilfullt ur uten komiske proporsjoner... Seiko er sensasjonelt gode til å lage ur som flyr under radaren
Lenge siden det har vært aktivitet her, men ønsker å bidra likevel.
Har hatt denne et halvtårstid og liker den veldig godt, skulle ønske den var 42mm og ikke 38 men....
Har også tenkt at det er Explorer I preg over denne, bare mye vakrere!
Kjøpte den fra Seiya hvor service var helt topp!
Når jeg fikk den gikk den ca -20sec pr. døgn, tenkte at denne er jo såpass rimelig at jeg kan teste litt på egenhånd. (lot den først gå slik 1 mnd. tid i fall det skulle endre seg)
Forsøkte å justere og ble overrasket over hvor utrolig lite som skal til før det gjør store utslag, gikk vel +7sec i timen ved første forsøk. (selv ved utrolig lite justering)
Nå går den +0 - +2sec i døgnet og jeg er superfornøyd!