Ny Ingy!

Jeg synes denne er lekker og helt riktig.
Skjønner ikke helt inhouse/non-inhouse diskusjonen.
Eta modulene som iwc bruker er virkelig førseklasses.
Selv om det smaker litt mer eksklusivt med 80110 enn 30110.
Det positive er at prisen da gjør den et snev mer tilgjengelig, selv om den fortsatt sikkert blir dyr.
Jeg liker ur med +/- 40 mm kasser.
For å si det sånn, liker jeg IWC fryktelig godt og det ble ikke noe mindre nå.:D

Edit: fy f..n for et uartikulert innlegg det ble...

Jeg synes denne er lekker og helt riktig.
Skjønner ikke helt inhouse/non-inhouse diskusjonen.
Eta modulene som iwc bruker er virkelig førseklasses.
Selv om det smaker litt mer eksklusivt med 80110 enn 30110.
Det positive er at prisen da gjør den et snev mer tilgjengelig, selv om den fortsatt sikkert blir dyr.
Jeg liker ur med +/- 40 mm kasser.
For å si det sånn, liker jeg IWC fryktelig godt og det ble ikke noe mindre nå.:D

Edit: fy f..n for et uartikulert innlegg det ble...
+111 Tilgjengeligheten blir større med ETAmod. At IWC velger dette verket i så mange ur er et kvalitetsstempel for modden. Med tanke på diskusjonen rundt det at ETA nå lukker butikken for verkssalg til fabrikanter utenfor SWATCH så er jo dette at IWC er i ferd med å lansere et nytt ur MED ETAmod interessant.

Tilbake til saken, fantastisk ur, nå endelig i normal størrelse.

Denne gleder jeg mer til å få prøvd på armen!
Mulig jeg bare må begynne å fete opp klokkekontoen med en gang... :p

Litt ingeniør-porr

[video=youtube;Lfrzbba2qt8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Lfrzbba2qt8#![/video]

Liker disse nye ingenieur klokkene meget godt!

Edit: Sjekk denne.

DualTime_2.jpg

Redigert:
Litt ingeniør-porr

[video=youtube;Lfrzbba2qt8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Lfrzbba2qt8#![/video]

Liker disse nye ingenieur klokkene meget godt!

Edit: Sjekk denne.

DualTime_2.jpg

...HVABA! Hva er metallet i den siste der? En titanlegering? Griselekker til å være en Ingenieur!

Av en eller annen grunn føler jeg en trang til å skaffe meg en Ingenieur, bare fordi jeg er ingeniør. Merkelig lite som skal til å overbevise seg selv.:)

Disse var helt sykt lekre! På tide og skaffe seg en IWC til. Hvis noen finner noen priser så er det bare å dele:)

De nye Ingenieurene er griselekre - med unntak av 40mm :) For meg er den et par mm mindre enn komfortsonen, og jeg synes den sorte glatte urskiven er kjedelig i forhold til 3227 f.eks. Blir bedre med litt farger, som i titanversjonen. Hvit og sølv var ganske nice.

Redigert:
De nye Ingenieurene er griselekre - med unntak av 40mm :) For meg er den et par mm mindre enn komfortsonen, og jeg synes den sorte glatte urskiven er kjedelig i forhold til 3227 f.eks. Blir bedre med litt farger, som i titanversjonen. Hvit og sølv var ganske nice.

Heilt uenig med deg @OleG.
Det er først no ingenieur begynner å komme i ein fornuftig størrelse og utan masse dilldall og flotte fargar.
"Det enkle er ofte det beste".
Ser fram til å prøve den nye 40mm:)

Redigert av en moderator: