Ny Ingy!

Litt ingeniør-porr

[video=youtube;Lfrzbba2qt8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Lfrzbba2qt8#![/video]

Liker disse nye ingenieur klokkene meget godt!

Edit: Sjekk denne.

DualTime_2.jpg

...HVABA! Hva er metallet i den siste der? En titanlegering? Griselekker til å være en Ingenieur!
 
Av en eller annen grunn føler jeg en trang til å skaffe meg en Ingenieur, bare fordi jeg er ingeniør. Merkelig lite som skal til å overbevise seg selv.:)
 
Disse var helt sykt lekre! På tide og skaffe seg en IWC til. Hvis noen finner noen priser så er det bare å dele:)
 
De nye Ingenieurene er griselekre - med unntak av 40mm :) For meg er den et par mm mindre enn komfortsonen, og jeg synes den sorte glatte urskiven er kjedelig i forhold til 3227 f.eks. Blir bedre med litt farger, som i titanversjonen. Hvit og sølv var ganske nice.
 
Redigert:
De nye Ingenieurene er griselekre - med unntak av 40mm :) For meg er den et par mm mindre enn komfortsonen, og jeg synes den sorte glatte urskiven er kjedelig i forhold til 3227 f.eks. Blir bedre med litt farger, som i titanversjonen. Hvit og sølv var ganske nice.

Heilt uenig med deg @OleG.
Det er først no ingenieur begynner å komme i ein fornuftig størrelse og utan masse dilldall og flotte fargar.
"Det enkle er ofte det beste".
Ser fram til å prøve den nye 40mm:)
 
Redigert av en moderator: