Ny bezelring på nye Sea-Dweller 116600 ??

Dette virker for meg veldig forvirrende, hvorfor har ikke bjerke anet ugler i mosen og heller utstillt den som vanlig?

Merkelig, dette her. I følge kilder relatert til Rolex fabrikken er det enten noen som har byttet bezelinserten eller Photoshop. Jeg stoler på trådstarter og da er jeg veldig spent på hvor disse kan være byttet. Veldig forvirrende...

Kan godt hende jeg misforstår deg med photoshopteorien nå, men jeg har hvertfall sett den med egne øyne, både med og uten minuttmarkører rundt hele. Spurte da jeg var innom Bjerke i går. Fikk inget svar, men Bjerke har kontaktet Rolex, så jeg regner med at vi får et svar om ikke altfor lenge:) Følg med på Bjerkes facebooksider.

Fra camillablomaarnes på Instagram:

"Not a fake Rolex Sea-dweller, not a special edition, just an honest mistake from Rolex, that has misplaced a Submariner bezel on a Sea-Dweller"

"They'll be sent back to the factory"

Fra camillablomaarnes på Instagram:

"Not a fake Rolex Sea-dweller, not a special edition, just an honest mistake from Rolex, that has misplaced a Submariner bezel on a Sea-Dweller"

"They'll be sent back to the factory"

Se der ja.. Ærlig svar fra Rolex hvertfall. Men kvalitetskontrollen der burde vel ha spottet dette :confused:

Uansett kult å vite at SubC bezel passer til nye SD. Synes faktisk den ble cleanere med den på.

Takk for at du sjekket dette opp @Fyrsten

Redigert av en moderator:
Om noen spør om det er mulig å skifte bezel om et års tid kommer nok svaret til å være: "Nei. Komplett umulig. Passer ikke på kassen!" :D

Var innom Bjerke i dag for å se/sikkle på den nye dwellern. De sa da at de hadde en inne, men den var ikke for til salg for de skulle retunere den til Rolex pga. produksjonsfeil. Fikk da tafse på freaken av en dweller med sub bezel :)

Litt stilig, men i mitt hode så er er minuttmarkørene litt av greia med den nye. Uansett så vet man jo at besselen er skiftbar mellom modellene.

Ps. Det fikk meg også til å lure på hvordan den submarineren med bezelen til den sea dwellern ser ut :)

Etter ti sekunder rask Photoshopping (og ja, lyset stemmer ikke over ens i "et tiden") så har du vertfall nesten svaret her.

Det var lynhurtig @Ringe! Den så jo egentlig lekker ut den ;)

Redigert av en moderator:
Hehe, hadde det vert godt nok utgangspunkt å photoshoppe (dårlig) en bezel over fra en til annen hadde det gått at skogen er jeg redd :p Kan gjøre det skikkelig når jeg er på jobb, hadde bare trackpad å klippe med hjemme, det er noe hærk.

Deler av svaret jeg fikk fra Rolex ang. SD med SubC bezel:

"As you know, Rolex does not interchange bezels between watch models and does not support this practice. We are currently researching this case to determine the reason for this unfortunate situation... "

Deler av svaret jeg fikk fra Rolex ang. SD med SubC bezel:

"As you know, Rolex does not interchange bezels between watch models and does not support this practice. We are currently researching this case to determine the reason for this unfortunate situation... "

Morsomt :D