Solgt Nomos Club Datum - hvit skive

Medlem
15. des. 2012
Innlegg
180
Selger en Nomos Club Datum fra 2019.

Denne versjonen av Club er på 38,5 mm, og spør du meg, er det en perfekt størrelse. Klokken har safir baklokk med innsyn til Nomos inhouse DUW 4101 urverk med manuelt opptrekk.

Klokken er kjøpt fra tysk forhandler. Datert garantikort medfølger. Det gjør også boks, andre papirer og Nomos pusseklut – komplett pakke.

Klokken er stort sett strøken, men har en ørliten knekk på reima samt at jeg kan se en hairline på baksiden av klokka. Nøyaktighet på urverk er målt til -3 sekunder per døgn.

Pris: 13 000 (inkludert frakt med norgespakken) – Det burde jo være et bra avslag i forhold til nypris på drøyt 20K - https://nomos-glashuette.com/en/club/club-date-733
IMG_3102.JPG

Ønsker vel primært salg, men lytter til bytter hvis du har noe morsomt. Takker bare nei hvis det ikke er aktuelt.

Klokken er i Kristiansand.
IMG_3089-3.jpg
IMG_3098-2.jpg
IMG_3093-2.jpg
IMG_3101.JPG
ri


Jeg skylder å gjøre oppmerksom på at dato på garantikortet er skrevet av undertegnede. Det var i utgangspunktet ikke fylt ut med dato. Jeg kjøpte klokka brukt og kontaktet AD Ellies i Tyskland for å få vite kjøpsdetaljer samt å spørre om mulighet for å datere kortet. Kjøpsdato ble opplyst til 03.04.2019 og AD Ellies ville at jeg skulle datere kortet selv da dette ble enklere enn å sende kortet fram og tilbake til Tyskland. Slik ble det da arrangert. Eventuelle kjøpere får oversendt full korrespondanse mellom undertegnede og AD Ellies da dette er en del av bevis for riktig dato og garanti.
For øvrig også diskutert her:
 
Redigert: