Noen som har handlet på urverket.no?

Nå fikk sjefen min forresten aldri sjekket klokken sin hos Bjerke, han sendte mail og klagde og fikk da beskjed om at han skulle sende tilbake klokken for å få den erstattet - noen han nå har gjort.

Men det er MERKELIG at f.eks lumedottene ikke var helt sentrerte på alle punkter og at det var avrundede ender på skruene til lenken, noe jeg vet har vært vanlig på tidligere breitling kopi modeller.

Irriterer meg at jeg aldri fikk tatt en titt på boksen/papirene før han sendte det i retur da det ofte kan være tydelig å se forskjell på ekte og fake boks.

Foreløpig bra service å ta klokken i retur syntes jeg, så fortsettelse følger... :)

skjalg skrev:
Nå fikk sjefen min forresten aldri sjekket klokken sin hos Bjerke, han sendte mail og klagde og fikk da beskjed om at han skulle sende tilbake klokken for å få den erstattet - noen han nå har gjort.

Men det er MERKELIG at f.eks lumedottene ikke var helt sentrerte på alle punkter og at det var avrundede ender på skruene til lenken, noe jeg vet har vært vanlig på tidligere breitling kopi modeller.

Mer merkelig at en som mistenker at de har kjøpt en kopi ikke får det sjekket, men velger å returnere istedet slik at de har mindre å slå i bordet med.

Han har ikke peiling, jeg som mistenkte den for å være kopi ettersom det har dukket opp en sinnsykt god replica nå i det siste og eneste som kan si den fra å være ekte er usentrert lume..:

Så når han fikk epost om at han skulle returnere den gjorde han det.. ikke mitt valg, jeg hadde gått til Bjerke..
Men nå har han også fått bekreftet mottak av klokken og at de snart sender ny, så nå får han bare satse på det!

Bildene er garantert ekte, av ikke-ekte klokker :)
Og man kan handle derfra i god tro, puretime er en såkalte "trusted dealer" på klokkeforumet jeg henger på som blant annet anmelder og diskuterer replicaer..

Her er ett annet eksempel på god replica.. to av disse er fake, hvem er ekte?:

BRE-SKYLAND-BS-VS-01.JPG

Poenget er.. at jeg fremdeles tror urverket sendte sjefen min en kopi, og jeg er spent på hva han får i retur neste gang.

skjalg skrev:
Poenget er.. at jeg fremdeles tror urverket sendte sjefen min en kopi, og jeg er spent på hva han får i retur neste gang.

Så få den sjekket hos bjerke. Forøvrig tror jeg noe av ektehetshysteriet er ubegrunnet. Har man noen garanti for at Bjerke ikke selger replicaer? Tenk på hvor mye penger de hadde spart, og hvor kort tid de kunne tatt reklamasjonssaker på.

Nei, tryggest å stille seg opp foran fabrikken.

• Elsker
Reaksjoner: Lilac
Lilac1 skrev:
skjalg skrev:

Så få den sjekket hos bjerke. Forøvrig tror jeg noe av ektehetshysteriet er ubegrunnet. Har man noen garanti for at Bjerke ikke selger replicaer? Tenk på hvor mye penger de hadde spart, og hvor kort tid de kunne tatt reklamasjonssaker på.

Nei, tryggest å stille seg opp foran fabrikken.

Hvor lenge tror du Bjerke kunne ha solgt forfalskninger før Breitling, Rolex, AP, Omega eller Tag Heuer hadde reagert? Hva tror du konsekvensene for Bjerke hadde blitt?

Jeg kjøper mine klokker under den broen på Grønland!

Sikkert ekte! 8)

DJM skrev:

Næh..... pokker heller! Trodde jeg var den eneste som visste om det stedet! Når klokken blir levert i en kiwi-pose er det vel ingen tvil om at den er ekte! Gjør ikke alle AD´er det...?

Risti4life skrev:
DJM skrev:

Næh..... pokker heller! Trodde jeg var den eneste som visste om det stedet! Når klokken blir levert i en kiwi-pose er det vel ingen tvil om at den er ekte! Gjør ikke alle AD´er det...?

Hvilken bro er det snakk om? Før fikk vi jo kjøpt Breitling klokker hos Clas Ohlson

Jeg har handlet hos Urverket.no og har ingenting å utsette på dem. Jeg kjøpte Bentley 6.75 hos dem, og har vært hos AD og fått bekreftet at den er ekte. Servicen og leveransen var helt grei , ikke no mer enn det. Alt fulgte med sånn om du hadde kjøpt den hos AD. Alle papirer,esken,serienr intakt og garantikortet var stemplet fra AD.

Hei og velkommen som ny deltaker i forumet !

Så bra at du er fonøyd med Bentley'en,- 6.75 er en modell jeg også liker. ;)

At du gir urverket.no din referanse, er sikkert hyggelig for dem.

Tatt i betraktning all den negative omtalen urverket.no og urverket.se, ellers har hatt, - ville det vært en fordel om du hadde gitt oss en anledning å bli bedre kjent med deg....f.eks. gjennom en egenpresentasjon her : viewtopic.php?f=6&t=2

Gratulerer med et kjøp!

Post gjerne noen bilder.

(Forøvrig påfallende at de få som tar Urverket i forsvar kun poster i denne tråden og ikke bidrar i det hele tatt ellers, jf. Lilac1.)

• Haha
Reaksjoner: Lilac