Noen som har erfaring med KM på finn.no ?

Har handlet med Armaanswatches flere ganger selv og det har overhodet ikke vært noe problem! Ærlig og redelig, heller ikke for dyr. Dere som har greie på klokker burde kunne se om det som følger med av papirer ol. er reelle. Om ikke, anbefaler jeg å slutte å handle klokker i høy prisklasse

Hva mener du? Anbefaler du "oss" om ikke å kjøpe klokker i høy prisklasse hvis "vi" ikke har spisskometanse til å være sikre på at papirene er reelle? Mulig jeg er litt svimmel nå seint på natt men jeg har alltid trodd at mottoet "buy the seller, not the watch" er den største garantien for et seriøst kjøp.

Jeg har aldri vært i kontakt med aktuelle selger og kan ikke uttale meg om vedkommende, dette handler om tillit og jeg stoler på TS medlemmers tilbakemeldinger - værre er det med råd fra en med 3 poster som ikke har noen kred å vise til. Sorry. :mad:
Tom
 
Har handlet med Armaanswatches flere ganger selv og det har overhodet ikke vært noe problem! Ærlig og redelig, heller ikke for dyr. Dere som har greie på klokker burde kunne se om det som følger med av papirer ol. er reelle. Om ikke, anbefaler jeg å slutte å handle klokker i høy prisklasse

Rykter og rykter.. I en litt mer lukket sirkel har det kommet opp nok snusk og koblinger som er håndfaste nok til at jeg holder meg langt unna. Jeg vil ikke utrede her på offentlig forum da jeg personlig ikke har vært en av de "rammede".

For all del.. Det meste han har er nok bra og ekte vare, men på bakgrunn av tidligere saker og generelle holdninger kommer jeg aldri til å handle fra noen i dette nettverket.
 
Rykter og rykter.. I en litt mer lukket sirkel har det kommet opp nok snusk og koblinger som er håndfaste nok til at jeg holder meg langt unna. Jeg vil ikke utrede her på offentlig forum da jeg personlig ikke har vært en av de "rammede".

For all del.. Det meste han har er nok bra og ekte vare, men på bakgrunn av tidligere saker og generelle holdninger kommer jeg aldri til å handle fra noen i dette nettverket.

Det du skriver stemmer helt sikkert. Det var også dette jeg var redd for når jeg handlet med han.

Det jeg var mest redd for var 1: Tyvegods. 2: At uret var falskt, eller hadde uorginale deler innvendig.
Derfor gjorde jeg en god del research før jeg kjøpte.
Da fant jeg ut at tidligere eier av uret var en Norsk bedriftsleder fra Vestfold som hadde kjøpt det i Dubai for over 7 år siden fra en seriøs bruktbutikk (da uret var ca 5 år gammelt). Denne historien bekreftet selger (armanwatches) uten at jeg jeg hadde fortalt han hva jeg visste. I esken lå det også en kvittering fra bruktbutikken i Dubai fra 2005 med urets serie nr. Dermed var historikken "sikker". Selger fortalte meg også at tidligere eier hadde renset uret og trykktestet dette for et halvt år tilbake.

Jeg avtalte med armanwatches at jeg skulle dra til sertifisert Breitling forhandler å sjekke uret, for å evt heve kjøpet om det skulle være større mangler eller feil. Dette var helt ok for selger. I Breitling butikken gjenkjennte urmaker uret, og bekreftet at han hadde renset og trykktestet dette for 1/2 år siden. Han åpnet også uret og ga meg tilbakemelding på at det ser særdeles pent ut innvendig, at det ikke hadde behov for service, og at det gikk riktig.

Alt i alt så er jeg veldig fornøyd, da alt selger har fortalt meg av historikk stemmer, og at uret lever til (over) forventning. Hva mer kan man ønske seg?

Det er jo ikke sikkert at neste kjøper sitter igjen med samme inntrykk. Derfor går jeg på ingen måte god for armanwatches. Deler kun min erfaring med han!
 
Armanswatches

Hei.jeg er på ingen måte kastet ut fra ts,heller har jeg aldri brukt et annet navn her inne.Mange som mener at man ikke burde handle fra armanswatches pga magefølsen..det kalles fordommer.syntes at de som har handlet kan komme med negativetilbakemeldinger...ikke fra folk som tror det ene eller andre.Alt hos armanswatches er ryddig og riktig.uansett så for dere god folka her inne ha en trivelig sommer.
 
Hei.jeg er på ingen måte kastet ut fra ts,heller har jeg aldri brukt et annet navn her inne.Mange som mener at man ikke burde handle fra armanswatches pga magefølsen..det kalles fordommer.syntes at de som har handlet kan komme med negativetilbakemeldinger...ikke fra folk som tror det ene eller andre.Alt hos armanswatches er ryddig og riktig.uansett så for dere god folka her inne ha en trivelig sommer.
@Masterwatch

Det er nok mulig at jeg tok feil angående det med utestengt bruker. Det ble utestengt minst to brukere for en stund tilbake og jeg hadde fått for meg at den ene var deg, men som sagt så kan det godt hende jeg tok feil der og jeg skal derfor moderere det forrige innlegget mitt deretter og jeg beklager at jeg kom med den uttalelsen. Tar selvkritikk for å stole blindt på hukommelsen min på akkurat det. Det som derimot er fakta er at jeg nå har oppe to faner i min nettleser som viser en forbindelse (via mobiltelefonnummer og mail) mellom deg og en annen bruker som ble utestengt pga salg av en falsk klokke.

Jeg sier ikke at du ikke er ryddig og grei, men jeg føler at det er på sin plass å belyse at det finnes en kobling opp mot personer som absolutt er bad guys. Og det alene er nok til at jeg velger å skygge banen.
 
Redigert av en moderator: