Litt mobbing dette her, men det er kanskje fortjent når vedkommende tydeligvis mener at vi med-asylanter er noen lettlurte idioter
Litt mobbing dette her, men det er kanskje fortjent når vedkommende tydeligvis mener at vi med-asylanter er noen lettlurte idioter
Det har eksplodert med ønsker kjøpt annonser på finn som ønsker å kjøpe Rolex til under-/lurepris. Fredagsunderholdning i seg selv å gå igjennom kjøpsannonsene med alle horologistenes finurlige fraser og skrivemåter for å virke som "eksperter".I et svakt øyeblikk (som nå definitivt har gått over), kontaktet jeg en figur som hadde lagt ut en WTB annonse, rettet mot et ur som jeg har.
Prisen han var villig til å gi, lå ca.-30% under den prisen som dette uret ellers tilbys til i dagens sinnssyke marked.
Fortjener slike å bli tatt seriøst?
Skulle jo tro at en WTB annonse var motivert av et sterkt ønske om akkurat et slikt ur og ikke en letttjent invistering for dusten![]()
Nei, her er det absolutt på sin plass med velfortjent tyn! Dette har i alle fall ingen ting med interesse for klokker å gjøre. Får håpe ingen er dumme nok til å hoppe på dette "tilbudet"...Litt mobbing dette her, men det er kanskje fortjent når vedkommende tydeligvis mener at vi med-asylanter er noen lettlurte idioter![]()
Raust å kreve frakt i tillegg til 200K for denne pakken...Denne passer vel i flere tråder som drømmer, humor og denne
https://www.tidssonen.no/forum/threads/rolex-116610ln-og-116610lv.53906/#post-695650
Litt mobbing dette her, men det er kanskje fortjent når vedkommende tydeligvis mener at vi med-asylanter er noen lettlurte idioter![]()
Han har selv lagt ut en WTB på 116610LV og 116610LN på et annet forum nå.. #Invistor?
Mitt nyttårsønske er at alle som ønsker seg rolex får kjøpt en med maks en måneds leveringstid.
Heller rart han da ikke beholder den selv om mange mener den representerer en stor verdivekst frem_over_i_tid...Merkelig at ingen har snappet opp dette invistor-objektet enda. Her kan man jo forvente seg en markant verdivekst.
Vis vedlegg 144323
Her ser vi et typisk eksempel på dagens situasjon. Alt skal tjenes på. Må ikke finne på å kjøpe en klokke for å faktisk nyte den selv. Tipper denne ligger ute på en viss Facebook-gruppe, eller finn, med all plast på, om ikke alt for lenge
Vis vedlegg 145112