Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Innføre postcount på 20 før man kan poste i K/S?
Det har vært krav til antall poster tidligere, blant annet for å få være med på passaround. Da blir det bump-o-rama i unboxinger av allerede flippede ur og andre lite dagsaktuelle tråder.

Det har vært krav til antall poster tidligere, blant annet for å få være med på passaround. Da blir det bump-o-rama i unboxinger av allerede flippede ur og andre lite dagsaktuelle tråder.
Det er vel helst 20 nye innlegg - tilsvarende Klocksnack. Om noen velger å poste 20 innlegg uten "verdi", så blir vel det en sak for en moderator.

Antall posts kan enkelt "games", som folk antyder, og jeg kan forestille meg at det kan gå ut over kvaliteten på en del tråder. En annen mulighet, eller et tillegg, er å la profilen "modnes" med kriterier som er litt mindre konkrete men der tid siden profilen ble opprettet, innlegg, "likes" inngår i vurderingen, men der det er opp til admin/moderator å løfte opp newbie-profiler til en KS-verdig status. Hvis man ikke vet nøyaktig hvilke kriterier man blir vurdert etter og det er en subjektiv greie i det, burde det være et incentiv til å bidra positivt og ikke bare spamme for å øke post count.

Forøvrig kunne det være et bidrag til KS om annonsene faktisk ble stående, inkl prisforlangende, dvs at man faktisk ikke hadde mulighet til å endre primærannonsen annet enn å legge til oppdateringer. Må/bør ha en løsning for alvorlige trykkfeil, men hvis det var mulig å gå inn i KS og undersøke prishistorikk på objekter, ville alle få et bedre bilde av markedet. Hvis man ikke vil vedstå seg historikken sin, kunne man f.eks. flytte annonsene til anonyme profiler post festum (automatisk etter en tid eller on request). Eller noe sånt.

1 månad efter registrering innan man kan lägga upp annons i K&S er nog bedre än 20 posts enligt meg.

20 posts kan du få ihop på 30 min, vent en månad er ikke så moro, er man seriös venter man annars drar man annerstedes :)

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
D1F2ADBF-BE75-4A7C-AFD8-ED0D2987EAC4.jpeg
Legger man bort selektiv hukommelse så er det slik at TSsamfunnet selv også har produsert hype etter hype

Kanskje litt originalitet hadde gjort noe med den ene og den andre prisgaloppen.