Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Så du mener at det er noe galt med meg da jeg har hatt Sixty-Five syv ganger? *confused* Gått i minus hver gang. Jeg er like blid for det. Kjøper den sikkert snart igjen og selger måneden etter

Ikke sagt noe er feil med deg? Men må kunne påstå at du ikke har eid klokken lenge nok noen av gangene til å konkludere om du liker den eller ikke, når du gjentar samme kjøp og salg syv ganger imho.

Uten å gå inn i debatten om flipping og profitt må det jo være lov å si at det er noe "galt" med å kjøpe å selge samme klokke så mange ganger og attpåtil være "fornøyd" med å gå i minus hver gang. Du har jo dumpet og tatt den tilbake like mange ganger som Dolly Duck har slått opp og blitt sammen med Donald. Hvis klokka er så flott skulle man tro den i det minste ble beholdt etter andre eller tredje gang. :)
Nå er det slik som skrevet tidligere at iallefall for min del vokser ikke penger på trær og ulike årskaer fører til at klokker selges. Det være seg lei av dem, byttehandler, good-will salg til venner, generelt det å betale regninger/alternativt nye klokker. Hadde jeg hatt en pengepresse, ville alle ha blitt beholdt, men sist jeg sjekket var ikke det lov iht. norsk lov

Ikke sagt noe er feil med deg? Men må kunne påstå at du ikke har eid klokken lenge nok noen av gangene til å konkludere om du liker den eller ikke, når du gjentar samme kjøp og salg syv ganger imho.
Poenget mitt er at det ikke er noe feil å ha samme klokke mange ganger. Klokkegalskap er en sykdom, dog ikke påvist ENNÅ :)

Poenget mitt er at det ikke er noe feil å ha samme klokke mange ganger. Klokkegalskap er en sykdom, dog ikke påvist ENNÅ :)

Hvis du vet at du skal lett finne klokken igjen er det ingen problem å la den gå vekk for denne gangen for å finne den igjen senere...
Men det kan du ikke gjør med en del andre "sjelden utgaver" eller "vintage";)

• Liker
Reaksjoner: Qwestern og Rød
Bra å jobbe med imaget i tilfelle jeg havner i feil gate med GMT’n

Imaget...:D
De feile gatene er aldri så feil når du har riktig belt. Disse holder for evig: har hatt en i 26 år.
Triplex.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Tidvis innom her for å sjekke markedet for kjøp til eget bruk. En ting jeg har undret meg over er hvor mange nye klokker som er til salgs uten at de har vært brukt. Men denne tråden har vært meget oppklarende i dette henseende. Alt var mye bedre før ;)

Tidvis innom her for å sjekke markedet for kjøp til eget bruk. En ting jeg har undret meg over er hvor mange nye klokker som er til salgs uten at de har vært brukt. Men denne tråden har vært meget oppklarende i dette henseende. Alt var mye bedre før ;)

Jeg slutter aldri å forundre meg over klokker som var solgt nye for 3 måneder siden selges på brukten for andre eller tredje gang allerede.