Takker!Sponon skrev:Gratulerer med monsteren din, ser bra ut. bare stille inn riktig ukedag![]()
Er flau over å ikke ha en Seiko![]()
Sponon skrev:Gratulerer med monsteren din, ser bra ut. bare stille inn riktig ukedag![]()
Roham skrev:Sponon skrev:Gratulerer med monsteren din, ser bra ut. bare stille inn riktig ukedag![]()
Har en MINT seiko(SKX009K1) om du e intressert
Grattis me OM forresten 8) MEd OM får man i pose og sekk osv 8)
Stipey skrev:OM er bestillt...![]()
![]()
![]()
Har ventet alt for lenge med å bestille en slik beater. Er jo et must i enhver samling....
Roham skrev:Stipey skrev:OM er bestillt...![]()
![]()
![]()
Har ventet alt for lenge med å bestille en slik beater. Er jo et must i enhver samling....
GRATTIIISS![]()
Venter spent på bilder8)
Frodo skrev:Må si jeg liker at Seiko klarer å lage noe som skaper like mye engasjement som langt dyrere Sveitsiske ur.
Ta bare hva som ligger ute på foraet her; noe av det aller ypperste innen urverdenen.
Også blir vi tussete av en japse til 2000!!??
Krille spurte etter "first impressions" og svaret ligger jo her. Uret er tungt. Lenken massiv og deilig. Litt skarp i kanten i posistiv forstand.
Kassen, skiven og bezel er svært karismatiske og gjør at jeg opplever den som større og mer markant ved første øyekast.
Ved siden av SD'en direkte gedigen.
Denne liker jeg virkelig. Den vil bli brukt mye. Og jeg skal ha flere Seiko!![]()
![]()
![]()
Gjerne!!Santos-Dumont skrev:OM er klokken jeg tar på meg når jeg skal gjøre noe fysisk arbeid. Har den med andre ord ikke så veldig ofte på, men det er en glede hver gang.
![]()
Kanskje vi skulle tatt en Seiko Orange Monster GTG en gang?