Noe i posten...

Medlem
18. sep. 2009
bilde-6.jpg

bilde-7.jpg

bilde-8.jpg

bilde-9.jpg

bilde-11.jpg

Etter litt for lang venting... Jeg er meget imponert over den massive japsen og joiner fancluben! 8) 8) 8)

bilde-10.jpg

Også en liten feiring med poden; til helvete med "Grete Rode"! 8)

Gratulerer med monsteren din, ser bra ut. bare stille inn riktig ukedag ;)

Er flau over å ikke ha en Seiko :oops:

Sponon skrev:
Takker!
Det med ukedagen..pinlig. Kul funksjon forresten; både fransk OG engelsk tekst. Kult. 8)

Sponon skrev:

Har en MINT seiko(SKX009K1) om du e intressert :mrgreen:

Grattis me OM forresten 8) MEd OM får man i pose og sekk osv 8)

Grattis med Monster, og velkommen i Seiko-klubben!

Har du noen "first impressions"?

Roham skrev:
Sponon skrev:

Har en MINT seiko(SKX009K1) om du e intressert :mrgreen:

Grattis me OM forresten 8) MEd OM får man i pose og sekk osv 8)

Hehe.. Takk som byr, men den første Seikoen må nok bli en monster :mrgreen: Du har jo en slik sak, da er jeg all-in :p

OM er bestillt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Har ventet alt for lenge med å bestille en slik beater. Er jo et must i enhver samling....

Gratulerer! :) En stilig og populær modell etter som jeg forstår. Hm, lurer på om det er på tide med en ny Seiko for min del også. Seiko uret jeg fikk til konfirmasjonen for over 20 år siden teller liksom ikke lenger.

Seiko monster er en helt rå klokke :mrgreen: Det har vært flere innom min samling, bunnsolide saker og meget bra finish for kronene :D Grattis :D

Roham skrev:
Stipey skrev:
OM er bestillt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Har ventet alt for lenge med å bestille en slik beater. Er jo et must i enhver samling....

GRATTIIISS :mrgreen:
Venter spent på bilder :D 8)

Nei har du sett, der var det en Black Monster i posten også.... Gjorde noen kupp på 'bayen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Like greit å gå "all the way" når man først er i gang.... he he...

Bilder skal komme i hopetall når varene er levert på døren....

Må si jeg liker at Seiko klarer å lage noe som skaper like mye engasjement som langt dyrere Sveitsiske ur.
Ta bare hva som ligger ute på foraet her; noe av det aller ypperste innen urverdenen.
Også blir vi tussete av en japse til 2000!!??
Krille spurte etter "first impressions" og svaret ligger jo her. Uret er tungt. Lenken massiv og deilig. Litt skarp i kanten i posistiv forstand.
Kassen, skiven og bezel er svært karismatiske og gjør at jeg opplever den som større og mer markant ved første øyekast.
Ved siden av SD'en direkte gedigen.

Denne liker jeg virkelig. Den vil bli brukt mye. Og jeg skal ha flere Seiko! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Frodo skrev:
Må si jeg liker at Seiko klarer å lage noe som skaper like mye engasjement som langt dyrere Sveitsiske ur.
Ta bare hva som ligger ute på foraet her; noe av det aller ypperste innen urverdenen.
Også blir vi tussete av en japse til 2000!!??
Krille spurte etter "first impressions" og svaret ligger jo her. Uret er tungt. Lenken massiv og deilig. Litt skarp i kanten i posistiv forstand.
Kassen, skiven og bezel er svært karismatiske og gjør at jeg opplever den som større og mer markant ved første øyekast.
Ved siden av SD'en direkte gedigen.

Denne liker jeg virkelig. Den vil bli brukt mye. Og jeg skal ha flere Seiko! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Seiko er vanedannende, so WATCH UP :mrgreen:

enjoy it

OM er klokken jeg tar på meg når jeg skal gjøre noe fysisk arbeid. Har den med andre ord ikke så veldig ofte på :oops: , men det er en glede hver gang. :D

Kanskje vi skulle tatt en Seiko Orange Monster GTG en gang?

Gratulerer ! :D Flott og robust sak !

Tror de fleste av oss har en eller annen Seiko auto i samlingen.... Monster og Samurai er utbredt, rimeligvis.

Santos-Dumont skrev:
OM er klokken jeg tar på meg når jeg skal gjøre noe fysisk arbeid. Har den med andre ord ikke så veldig ofte på :oops: , men det er en glede hver gang. :D

Kanskje vi skulle tatt en Seiko Orange Monster GTG en gang?
Gjerne!! :D