Er dette den samme boksen som dafho la ut bilde av? Isåfall blir det tur til Thune i helgen for boks-innkjøp![]()
Er ikke den samme, men er ganske lik.
Som nevnt god plass til klokkene.
Anbefaler en tur innom Thune så kan du sjekke hva de har.
Er dette den samme boksen som dafho la ut bilde av? Isåfall blir det tur til Thune i helgen for boks-innkjøp![]()
Jo takk. Er vanvittig fornøyd. Har i en stund tenkt på å få tatt litt bedre bilder og laget en liten review av boksen, men har ikke kommet så langt enda.
Uansett, han har vist en 10-12 stk igjen av akkurat denne boksen med plass til 12 stk. Var bare produsert 100 stk i utgangspunktet, så er ikke den vanligste boksen akkurat!
Her har du tråden jeg fant originalt med det han på et gitt tidspunkt hadde inne:
http://www.network54.com/Forum/3533...TCH+BOXES+-+also+ideal+as+a+CHRISTMAS+present
En god del er vist utsolgt som sagt, men bare å maile ham så får du nøyaktig oversikt. Svarer kjapt og nøyaktig i min erfaring i hvert fall.
Jeg kan ikke anbefalle Rainer varmt nok. Prisen var totalt under 250 euro med frakt. Det er helt sinnvakt i forhold til hva man får.
Eneste som er med denne massivt tre boksen er at den nok ikke klarer å håndtere 47mm osv klokker, men 45mm går helt fint.
Gode greier.
Lite tips: han sender via DHL i tyskland, som betyr at transporten i siste etappen foregår via posten Norge. Det morsome der er at de kan endre kollienummeret når den er tollbehandlet. Når dette skjer ringer du postens kundeservice, gir dem DHL sporingen (som også fungerer på posten.no) og får det nye kollienummeret. Da kan du hente pakken direkte på postkontoret og sparer en dag eller to med venting.
Hehe, jeg gikk for 12'er boksen som du ser, tenkte det var bedre å ha ekspansjonsrom enn å gå tom for plass. Prisforskjellen er jo lav uansett, så da ville jeg heller kjøpe noe jeg ikke må bytte ut i fremtiden uansett.
Haha, jeg har også sendt mail. Du henviste vel ikke til Christian du også? I så fall får vel snart Christian provisjon
Vet du ca hvor store håndledd du har da?