Noe å samle familien i? Klokke-eske

Er dette den samme boksen som dafho la ut bilde av? Isåfall blir det tur til Thune i helgen for boks-innkjøp ;)

Er ikke den samme, men er ganske lik.
Som nevnt god plass til klokkene.

Anbefaler en tur innom Thune så kan du sjekke hva de har.

Jo takk :). Er vanvittig fornøyd. Har i en stund tenkt på å få tatt litt bedre bilder og laget en liten review av boksen, men har ikke kommet så langt enda.

Uansett, han har vist en 10-12 stk igjen av akkurat denne boksen med plass til 12 stk. Var bare produsert 100 stk i utgangspunktet, så er ikke den vanligste boksen akkurat!

Her har du tråden jeg fant originalt med det han på et gitt tidspunkt hadde inne:

http://www.network54.com/Forum/3533...TCH+BOXES+-+also+ideal+as+a+CHRISTMAS+present

En god del er vist utsolgt som sagt, men bare å maile ham så får du nøyaktig oversikt. Svarer kjapt og nøyaktig i min erfaring i hvert fall.

Jeg kan ikke anbefalle Rainer varmt nok. Prisen var totalt under 250 euro med frakt. Det er helt sinnvakt i forhold til hva man får.

Eneste som er med denne massivt tre boksen er at den nok ikke klarer å håndtere 47mm osv klokker, men 45mm går helt fint.

Jo takk :). Er vanvittig fornøyd. Har i en stund tenkt på å få tatt litt bedre bilder og laget en liten review av boksen, men har ikke kommet så langt enda.

Uansett, han har vist en 10-12 stk igjen av akkurat denne boksen med plass til 12 stk. Var bare produsert 100 stk i utgangspunktet, så er ikke den vanligste boksen akkurat!

Her har du tråden jeg fant originalt med det han på et gitt tidspunkt hadde inne:

http://www.network54.com/Forum/3533...TCH+BOXES+-+also+ideal+as+a+CHRISTMAS+present

En god del er vist utsolgt som sagt, men bare å maile ham så får du nøyaktig oversikt. Svarer kjapt og nøyaktig i min erfaring i hvert fall.

Jeg kan ikke anbefalle Rainer varmt nok. Prisen var totalt under 250 euro med frakt. Det er helt sinnvakt i forhold til hva man får.

Eneste som er med denne massivt tre boksen er at den nok ikke klarer å håndtere 47mm osv klokker, men 45mm går helt fint.

Fantastisk! Da slenger jeg inn en bestilling hos Rainer. Har kun 44-45 mm klokker, så da går det helt knirkefritt ;)

Gode greier :).

Lite tips: han sender via DHL i tyskland, som betyr at transporten i siste etappen foregår via posten Norge. Det morsome der er at de kan endre kollienummeret når den er tollbehandlet. Når dette skjer ringer du postens kundeservice, gir dem DHL sporingen (som også fungerer på posten.no) og får det nye kollienummeret. Da kan du hente pakken direkte på postkontoret og sparer en dag eller to med venting ;).

Gode greier :).

Lite tips: han sender via DHL i tyskland, som betyr at transporten i siste etappen foregår via posten Norge. Det morsome der er at de kan endre kollienummeret når den er tollbehandlet. Når dette skjer ringer du postens kundeservice, gir dem DHL sporingen (som også fungerer på posten.no) og får det nye kollienummeret. Da kan du hente pakken direkte på postkontoret og sparer en dag eller to med venting ;).

Takk for gode tips, ChristianN!

Står egentlig mellom 12-klokkersboksen eller 8-klokkersboksen.. Hmm.. Valgets kval!

Hehe, jeg gikk for 12'er boksen som du ser, tenkte det var bedre å ha ekspansjonsrom enn å gå tom for plass. Prisforskjellen er jo lav uansett, så da ville jeg heller kjøpe noe jeg ikke må bytte ut i fremtiden uansett :).

Hvordan ser de tomme plassene ut da? :D

Står vel mellom 8 og 12 for meg også nå..

En ting forresten, kan du måle omkretsen på putene? Har av og til sett at de blir vel store for urene mine på lenke... The curses of a tiny wrist.. :p

Hehe, jeg gikk for 12'er boksen som du ser, tenkte det var bedre å ha ekspansjonsrom enn å gå tom for plass. Prisforskjellen er jo lav uansett, så da ville jeg heller kjøpe noe jeg ikke må bytte ut i fremtiden uansett :).

Poeng. 12 slots bør jo holde greit for en stund.

Mail er iallefall sendt, så får vi se hva han sier. Krysser fingrene for at de har noen igjen på lager til rousp og meg ;)

De tomme plassene ser du i bildet på forrige siden ;).

Putene passer faktisk mine pinglehåndledd perfekt. Har ikke noen tommestokk tilgjengelig akkurat nå (mest fordi jeg er litt fyllesyk og ikke orker å rote frem verktøykassen, sorry :p), men det er ikke alt for store puter så det fungerer faktisk bra :).

Haha, jeg har også sendt mail. Du henviste vel ikke til Christian du også? I så fall får vel snart Christian provisjon :D

Vet du ca hvor store håndledd du har da?

Haha, jeg har også sendt mail. Du henviste vel ikke til Christian du også? I så fall får vel snart Christian provisjon :D

Vet du ca hvor store håndledd du har da?

Hehehe, henviste ikke til Christian, men burde kanskje gjort det ;)

Får nevne det i den neste mailen jeg sender :p

Haha, kan ikke se for meg at han kan ha noen store marginer på disse uansett, men hyggelig at flere får seg kvalitetsbokser :D.

Utradisjonel måling av nato'en jeg har på meg nå; i underkant av 3 iphone 3gs bredder, eller ca 17 cm.

Supert, jeg har litt under 3 iPhone 3g på min. ;) Eller ca 2,5 HTC Trophy i en nyere målestandard. ;)

Herregud så fort den mannen svarer forresten.. Nesten like fort som meg.. :p

For andres referanse har han per nu kun 3 og 12 klokkers boksen i macassar og 3, 6 og 8 i redwood. De andre vet jeg ikke.

I black wood kan han tilby 1, 4, 6, 8, 12 og 18. :)

Det gikk jaggu fort!

Klinket til og kjøpte 12er'n fra han. Gleder meg!

Tollfritt ble det også - for en service ;)