Muligens starten av karpaltunnelsyndrom… innafor å ha klokke på skinne? 

LinkedIn er litt et tveegget sverd... På den ene siden er det en jevn strøm av kvinnelige rekrutterere med dyp utringning som lover gull og grønne vindmøller, på den andre siden er det faktisk at ok sted å være synlig for andre teknologer og å promotere det man driver med.Er ikkje LinkedIn kun en side der selgere får tilgang til forretningspersoner ? Så sånn sett passer han vel fint in der .
Han sikter seg inn på ambisiøse personer, ikke klokkeinteresserte. Tipper han legger til over en lav sko.ok - jeg manglet litt kontekst i forrige post.
Jeg har ingenting om klokker i min Linkedin-profil og jeg har aldri hatt noe med gutten å gjøre.
Likevel kommer det invitasjon fra ham.
Det er en tid og sted for alt. For min del blander jeg ikke en hobby inn i jobb»sfæren».
Uansett, god mandag!
Han sikter seg inn på ambisiøse personer, ikke klokkeinteresserte. Tipper han legger til over en lav sko.
Trur eg eg også hadde gjort om eg var han .
Egvhar forøvrig ikkje profil på nevnte nettsted , men så har eg nok uansett ikkje noke behov for å promotere meg sjølv heller .
Hadde det kun vært mannen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10% av de summene som i dag brukes på oppussing. Det verste er at det er mannen som får skylden når kvinnen finner ut at det er noe hun «hater» med det nye kjøkkenetAt kona vil pusse opp/utvide kjøkkenet når det bare er 6 år siden huset vårt (og kjøkkenet) var nytt (og ja, hun hadde frie tøyler da kjøkkenet ble tegnet). Gi meg styrke…
Kvinnfolk har stort sett ingen interesse , og dermed ingen ide om ka slike byggting koster . dvs faktisk koster. så når ho får høre at kjøkkenet koster 100 eller 200k hos Drømmekjøkken så er det det det koster . gulv, tak,rør , elektrikker , flytting av vegger er helt uinteressant å vete kostnaden avHadde det kun vært mannen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10% av de summene som i dag brukes på oppussing. Det verste er at det er mannen som får skylden når kvinnen finner ut at det er noe hun «hater» med det nye kjøkkenet![]()
Det stemmer nok det. Men en kan også snu på dette:Hadde det kun vært mannen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10% av de summene som i dag brukes på oppussing. Det verste er at det er mannen som får skylden når kvinnen finner ut at det er noe hun «hater» med det nye kjøkkenet![]()
Stemmer, da ville vi brukt ENDA mer på oppussing, klær, hudprodukter og fancy ferier. Pleier å unnskylde mine laster med å påpeke at tross alt så er en klokke som er kjøpt for «korrekt pris» noe man som regel får igjen ved salg, i motsetning til det kona bruker 99.999999% av pengene på….Det stemmer nok det. Men en kan også snu på dette:
«Hadde det vært kvinnen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10 % av de summene som i dag brukes på klokker»![]()
Folk som ikke har skamvett nok til å legge igjen kontaktinfo ved parkeringsbulk. Måtte vedkommendes lilletær ALLTID finne de skarpeste møbelhjørner med største mulige kraft!!
Det er nok heller slik at de blir statsministre og generalsekretærer i NATO.
(beklager innlegg som kan beskyldes for å ha politisk slagside, og full forståelse for sletting, men dette ble for a propos og fristende)
Er du i Bergen? Nærmere bestemt mellom Bergen og Voss? For der har vi det slik. Kjører heller om Norheimsund og Granvin.Lysregulert veiarbeid - uten et forbanna menneske som jobber på strekningen - i ukevis. Hva er greia?!
Bare det å bygge en fartsdump tar minimum 1 år