Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At folk ikke følger FHIs råd.
  1. Unngå håndhilsning, samt kyssing og klemming, med personer som ikke tilhører egen husstand eller er fast partner.
  2. Hold avstand til andre, både på jobb, ute og andre steder du oppholder deg.
Kun timer etterpå - dette er årsaken til at det kommer en bølge nummer 2:

25ea21af-c456-4678-a7f5-6c1f5c4b78ce

Caroline Rostrup Brandshaug, Eli Pihl Bue og Monica Sømme kunne endelig lufte seg og ta en liten tur ut på fredag. Foto: Anders Minge. Kilde: Aftenbladet.

Mistet opphengssnorene til hengekøye, noe jeg først fant ut av 3 timer inn i skauen. Å sove på bakken i Østmarka i natt var kanskje ikke det mest behagelige jeg har gjort, og 5-10cm med våt snø gjorde ikke ikke opplevelsen stort bedre. Toppa heile driden med å gå meg vill på tur hjem.

At folk ikke følger FHIs råd.
  1. Unngå håndhilsning, samt kyssing og klemming, med personer som ikke tilhører egen husstand eller er fast partner.
  2. Hold avstand til andre, både på jobb, ute og andre steder du oppholder deg.
Kun timer etterpå - dette er årsaken til at det kommer en bølge nummer 2:

25ea21af-c456-4678-a7f5-6c1f5c4b78ce

Caroline Rostrup Brandshaug, Eli Pihl Bue og Monica Sømme kunne endelig lufte seg og ta en liten tur ut på fredag. Foto: Anders Minge. Kilde: Aftenbladet.
Heter hun virkelig Pihl Bue? Så foreldrene heter Pihl og Bue? Det er isåfall god humor :D

Når du selger en klokke til en fyr på TS til det som er en ganske god pris (for ham), i tro om at han faktisk har lyst på klokka, og han bare snur seg og flipper for gevinst på FB. Kall meg gjerne naiv, jeg visste jeg kunne få mer for den på FB, men hadde et genuint ønske om at klokka skulle gå til en entusiast. Den tusenlappen plager meg ikke nevneverdig, men disse invistorene plager meg faktisk noe jævlig. Lekse lært, skjer ikke igjen.

...når naboen tjorer en bikkje, type hun, undertype løpetid, ute i hagen, sammen med en hund til, type han, undertype kåt - og drar på butikken.

Hvorpå jeg får det ærefulle oppdrag å forklare de to jentungene som kommer skrekkslagne på døra og hyler at jeg må gjøre noe, siden to hunder slåss i nabohagen - at de to hundene på ingen måte slåss...

...når naboen tjorer en bikkje, type hun, undertype løpetid, ute i hagen, sammen med en hund til, type han, undertype kåt - og drar på butikken.

Hvorpå jeg får det ærefulle oppdrag å forklare de to jentungene som kommer skrekkslagne på døra og hyler at jeg må gjøre noe, siden to hunder slåss i nabohagen - at de to hundene på ingen måte slåss...

Heller nabohundene enn naboparet, si...