Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Den forkjølelsen som brer seg over landet om dagen. Når det hele kombineres med møter på kontoret man ikke kan unngå annenhver dag og en policy om å kun ta 1 sykedag per 5 år ser det ut som denne blir værende til jul..
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda
Norge burde forvandles in en vindmøllepark for å få Poland eller Tysklands kull forbruk til å gå ned noe som...10 eller 15% ?


chartoftheday_19483_europe_coal_share_of_electricity_n.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og Grendel
Omgangssjuka på både megselv og min kone. Håper ettåringen slipper (toåringen har akkurat blitt frisk, men må per barnehagens regler bli hjemme i 48t etter siste oppkast).
 
  • Liker
Reaksjoner: Lemen og Grendel
Dette er bare mest kjedelig....
Det å bli sett på bussholdeplassen iført MC-utstyr.
levert_mc.jpg


Nå har MC'en gått i hi...

Lenge å vente til neste sesongstart.

8- (
 
Noen ser en graf som peker nedover, jeg ser en invisteringsmulighet for å snappe opp stål-Rolex´er ;)
Håper det slår ned som en bombe i invistormiljøet. Et raskt søk på klokker over 30 000 på Finn indikerer at de fleste som eier en Rolex prøver å flippe den for en høy pris.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Underjordiske parkeringshus med dårlig belysning og stolper i samme farge som vegger, gulv og tak uten noen form for merking.
Klarte å rygge i rett stolpe nå i kveld, og fikk fucket opp bilen tilsvarende verdien av en ny Submariner.
Traff så hundre prosent rent på hjørnet bak på bilen at jeg fikk tatt bakskjermen, støtfanger, bagasjedør og begge lampene.
Forsikring er greit å ha, men faen i helvete syke satan å irriterende!!!!
Første skade over hode siden jeg fikk lappen i 1990.
Fikk en helt tilsvarende skade med en umerket stolpe rett på hjørnet bak. veldig lav hastighet... første skade på 32 år. 92.000,-!