Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Du er dead on her ja. Skulle ned fra Høgstefjellet i Åsane, og småjogget nedover for å holde varmen i sur vind. Tråkket i noe gjørme på et lite fjellparti, og fikk foten innunder meg i fallet. *snap*
Burde jo såklart ringt etter luftambulansen, men stauret meg 2km med brudd og avrevne leddbånd i ankelen før smertene ble for store.
Så måtte bæres på båre, og slet ut 5 brannfolk, 2 ambulansefolk og 2 kompiser på veien.

Takk for det @Kohe321
Oj, kjipe greier :( Lykke til med å komme til hektene igjen!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Folk som «dekorer» huset sitt til glede for alle i nærheten.
28A90CCD-70D1-4AFC-87C1-8882EA2FB7DA.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Thomas84
Du er dead on her ja. Skulle ned fra Høgstefjellet i Åsane, og småjogget nedover for å holde varmen i sur vind. Tråkket i noe gjørme på et lite fjellparti, og fikk foten innunder meg i fallet. *snap*
Burde jo såklart ringt etter luftambulansen, men stauret meg 2km med brudd og avrevne leddbånd i ankelen før smertene ble for store.
Så måtte bæres på båre, og slet ut 5 brannfolk, 2 ambulansefolk og 2 kompiser på veien.
@Kohe321
Høres vondt ut!

God bedring, og husk:
There is nothing like a nice piece of hickory.
_20190601_084425.JPG
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Thomas84
Takk for det.
Ja, dessverre. Men, jeg kommer til å gønne på med styrketrening av overkropp så fort sykemeldingen er ferdig. For jeg er avhengig av å trene:p

Det er bra! Leste om hendelsesforløpet nå og selv om dette helt sikkert var ille nok så kunne det nok også gått mye verre.

Etter førstegangstjenesten en gang trengte jeg et sted å ha med meg husnøkkelen når jeg var på joggetur, og siden har jeg alltid jogget med dogtaggen fra forsvaret. Da er jeg i hvert fall lett å identifisere om fjellet en gang skulle vinne :eek:
 
Usja , trasige greier .

Er der noke å hente på å jogge nedover bortsett frå hard slitasje på kne og muskelatur ?
Kjør ski eller sykkel så kan du være sikker på at du tryner sjeldnere ;)

God bedring :)