Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Skrivefeil på skiven og baklokket til den nye Von Doren, Norway Chess-klokken.
photo_2019-05-31_09-04-00.jpg

61426385_10161844305185118_1253643130557693952_o.jpg

3.jpg
 
Du er dead on her ja. Skulle ned fra Høgstefjellet i Åsane, og småjogget nedover for å holde varmen i sur vind. Tråkket i noe gjørme på et lite fjellparti, og fikk foten innunder meg i fallet. *snap*
Burde jo såklart ringt etter luftambulansen, men stauret meg 2km med brudd og avrevne leddbånd i ankelen før smertene ble for store.
Så måtte bæres på båre, og slet ut 5 brannfolk, 2 ambulansefolk og 2 kompiser på veien.

Takk for det @Kohe321
:confused: hørtes ikke godt ut! God bedring!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Du er dead on her ja. Skulle ned fra Høgstefjellet i Åsane, og småjogget nedover for å holde varmen i sur vind. Tråkket i noe gjørme på et lite fjellparti, og fikk foten innunder meg i fallet. *snap*
Burde jo såklart ringt etter luftambulansen, men stauret meg 2km med brudd og avrevne leddbånd i ankelen før smertene ble for store.
Så måtte bæres på båre, og slet ut 5 brannfolk, 2 ambulansefolk og 2 kompiser på veien.

Huff da! God bedring!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Takk for det. Som bonus er ett eller flere leddbånd røket og, så nå blir det rolig på løpefronten en god stund. Dessverre.

Vart du operert, eller er det såkalla konservativ behandling? Eg opererte ankelen i slutten av mars. Hadde rive av omtrent alle leddbanda på både innsida og utsida, men det var ein gamal skade, og ikkje noko brudd. Med god opptrening fungerte ankelen bra i 15 år utan operasjon, men så slo den seg plutseleg vrang, og det var på tide å finne fram kniven. Er tilbake i full trening no, så det er håp :) Lukke til med rekonvalesens og rehabilitering!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher