Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

FB_IMG_1552512043103.jpg
 
Nakkeprolaps med strålesmerter ut i armen.
Aldri vært med på noe så vondt.
Prolaps og nakke ikke det som gjør mest vondt, men strålesmertene er hinsides all fornuft.
Blir verre og verre. Får ikke sove og har slitt med å sove en stund. Fikk av fastlege noen smertestillende, men disse tok ikke noe på smertene.

Legevakt: Ta noen paracet og ibux. ikke lov å skrive ut b-preparater.
Det er nesten uforsvarlig at noen skal kunne oppleve slike smerter når en har tilgang til både lege og behandling.

Idag skal jeg for første gang i mitt liv misbruke alkohol.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Nakkeprolaps med strålesmerter ut i armen.
Aldri vært med på noe så vondt.
Prolaps og nakke ikke det som gjør mest vondt, men strålesmertene er hinsides all fornuft.
Blir verre og verre. Får ikke sove og har slitt med å sove en stund. Fikk av fastlege noen smertestillende, men disse tok ikke noe på smertene.

Legevakt: Ta noen paracet og ibux. ikke lov å skrive ut b-preparater.
Det er nesten uforsvarlig at noen skal kunne oppleve slike smerter når en har tilgang til både lege og behandling.

Idag skal jeg for første gang i mitt liv misbruke alkohol.

Aiaiai, ikke kjekt. Du får ha god bedring.
 
Nakkeprolaps med strålesmerter ut i armen.
Aldri vært med på noe så vondt.
Prolaps og nakke ikke det som gjør mest vondt, men strålesmertene er hinsides all fornuft.
Blir verre og verre. Får ikke sove og har slitt med å sove en stund. Fikk av fastlege noen smertestillende, men disse tok ikke noe på smertene.

Legevakt: Ta noen paracet og ibux. ikke lov å skrive ut b-preparater.
Det er nesten uforsvarlig at noen skal kunne oppleve slike smerter når en har tilgang til både lege og behandling.

Idag skal jeg for første gang i mitt liv misbruke alkohol.
Høres ikke bra ut... Kanskje ta MR?
Uansett, riktig god bedring!
 
Kjøpte ny tannbørste i dag, og tenkte jeg skulle bruke den gamle til å skrubbe YM'n sammen med litt håndsåpe på badet før jeg la meg. Når jeg var ferdig med vasken, så glemte jeg å ta ibruk den ny børsten, og dermed ble det tannpuss med håndsåpe, med smak av ricemilk og cherry blossom i kveld. Det likte jeg ikke.
 
Kjøpte ny tannbørste i dag, og tenkte jeg skulle bruke den gamle til å skrubbe YM'n sammen med litt håndsåpe på badet før jeg la meg. Når jeg var ferdig med vasken, så glemte jeg å ta ibruk den ny børsten, og dermed ble det tannpuss med håndsåpe, med smak av ricemilk og cherry blossom i kveld. Det likte jeg ikke.

Har pusset tenner med Hydrokortison salve som lå ved siden av vasken :rolleyes: Ikke anbefalt
 
Redigert:
La oss alle sende noen varme tanker til disse stakkars sjelene som monterer klokken på nytt hvert minutt i timene som kommer, i det som er NRKs siste lisensbudsjetterte påfunn som aldri ville vært levedyktig om markedskreftene fikk råde:

https://tv.nrk.no/direkte/nrk2
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis

hehe...han som har slått seg opp ved å pushe klokker til ALLE på klokkeriet.

Jeg skrev et spørrende innlegg på klokkeriet om det var OK at en fyr med eget firma med hensikt "kjøp og salg sv klokker" la ut hundrevis av salgsinnlegg, da jeg regnet det var med hensikt å drive butikk. Fikk tyn av administrator som ba meg droppe å antyde at det foregikk ugreie ting der inne, tyn av Sasan som mente jeg skulle passe mine egne saker, beskjed og dokumentasjon fra administrator på at han hadde slettet selskapet sitt inne på Brønnøysund, venneforespøsel av Sasan som jeg takket nei til og til slutt en blokkering fra å se alle innleggene til Sasan. Regner med at han holder på fortsatt?

Lurer fortsatt på om han betaler skatt og om noen av administratorene på klokkeriet fikk klødd ryggen sin litt.

// KAB
 
hehe...han som har slått seg opp ved å pushe klokker til ALLE på klokkeriet.

Jeg skrev et spørrende innlegg på klokkeriet om det var OK at en fyr med eget firma med hensikt "kjøp og salg sv klokker" la ut hundrevis av salgsinnlegg, da jeg regnet det var med hensikt å drive butikk. Fikk tyn av administrator som ba meg droppe å antyde at det foregikk ugreie ting der inne, tyn av Sasan som mente jeg skulle passe mine egne saker, beskjed og dokumentasjon fra administrator på at han hadde slettet selskapet sitt inne på Brønnøysund, venneforespøsel av Sasan som jeg takket nei til og til slutt en blokkering fra å se alle innleggene til Sasan. Regner med at han holder på fortsatt?

Lurer fortsatt på om han betaler skatt og om noen av administratorene på klokkeriet fikk klødd ryggen sin litt.

// KAB
Jeg er inne der av og til. Han har vært borte en god stund nå faktisk. Kan ikke si jeg deler hans forkjærlighet for absurd flippetempo, men litt morsomt er det jo.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
Når FedEx velger å deklarere fiktive verdier på forsendelser fra utlandet enn det som følger med på pakkseddelen, slik at det duker opp en overraskende og unødvendig faktura på feilaktig moms.
Som igjen må påklages og refunderes etter en prossess hos Tollvesenet

Mest irriterende er at største delen av summen består av FedEx sitt egen administrasjonsgebyr som ikke kan refunderer.
Kyniske drittsekker! :mad:


12791003_521203941399707_8419503983318551138_n.jpg
 
Føler med deg @gulenissen har skjedd akkurat det samme med meg og FedEx. Var ett jævla rot, kaos og lang ventetid for å få ordnet opp i en feil som FedEx hadde gjort.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Når FedEx velger å deklarere fiktive verdier på forsendelser fra utlandet enn det som følger med på pakkseddelen, slik at det duker opp en overraskende og unødvendig faktura på feilaktig moms.
Som igjen må påklages og refunderes etter en prossess hos Tollvesenet

Mest irriterende er at største delen av summen består av FedEx sitt egen administrasjonsgebyr som ikke kan refunderer.
Kyniske drittsekker! :mad:


Vis vedlegg 140229

DHL er verre når man bestiller fra utlandet.
De klarte å beregne fraktkostnader høyere enn reel kostnad, og samtidig lagt på et fett admin-gebyr.
Selvsagt måtte jeg betale mva for hele (den feilaktige) summen.:mad:

Fedex er engler i forhold.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen