Selvfølgelig støtter jeg de norske ordningene for pappaperm, men herre min skaper så kaotisk enkelte velger å ta den ut da. Velger å parafrasere en epost jeg fikk tidligere i dag:
"Hei, jeg går ut i pappaperm, dette betyr at jeg vil være på kontoret tirsdag og onsdag stort sett alle uker framover. Noen uker vil jeg være på kontoret torsdag, men ikke tirsdag, i tilegg til onsdag. Denne uken vil jeg være på kontoret mandag og fredag."
Gud ha nåde for stakkaren som skal vikariere for vedkommende, han skal man virkelig ha tungen rett i munnen..
Dette må være rein taktikk for at det skal bli så mye kaos som mulig slik at ledelsen kan se hvor verdifull den ansatte er for bedriften når pappaperm er overHæ? Det er sikkert en logikk i dette, men her slet jeg med å finne et mønster..#tungairettmunn
Hæ? Det er sikkert en logikk i dette, men her slet jeg med å finne et mønster..#tungairettmunn
Dette må være rein taktikk for at det skal bli så mye kaos som mulig slik at ledelsen kan se hvor verdifull den ansatte er for bedriften når pappaperm er over![]()
Når man må jobbe med respektløse kunder. Typen fra livets harde skole som verken har hørt om folkeskikk eller orddeling.
Men igjen, hva kan man forvente av en voksen mann med hårfrisyren til Mario Balotelli og en 48mm Nixonklokke
Vis vedlegg 130463
Du får pent brukt TV hevet etter deg på finn.noNår TV'n synger på siste verset og truer klokkekontoen (som begynner å nærme seg et akseptabelt nivå i tide før baselworld).![]()
Takk for tipset! Jeg sjekket finn for TV'er i nærheten i går kveld, men dessverre uten hell. Jeg får utvide søket litt for å se om det dukker opp noe interessant.Du får pent brukt TV hevet etter deg på finn.no