Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Selvfølgelig støtter jeg de norske ordningene for pappaperm, men herre min skaper så kaotisk enkelte velger å ta den ut da. Velger å parafrasere en epost jeg fikk tidligere i dag:

"Hei, jeg går ut i pappaperm, dette betyr at jeg vil være på kontoret tirsdag og onsdag stort sett alle uker framover. Noen uker vil jeg være på kontoret torsdag, men ikke tirsdag, i tilegg til onsdag. Denne uken vil jeg være på kontoret mandag og fredag."

Gud ha nåde for stakkaren som skal vikariere for vedkommende, han skal man virkelig ha tungen rett i munnen..

Hæ? Det er sikkert en logikk i dette, men her slet jeg med å finne et mønster..#tungairettmunn
Dette må være rein taktikk for at det skal bli så mye kaos som mulig slik at ledelsen kan se hvor verdifull den ansatte er for bedriften når pappaperm er over:D

• Liker
Reaksjoner: Nicolai og Preacher
Hæ? Det er sikkert en logikk i dette, men her slet jeg med å finne et mønster..#tungairettmunn

Dette må være rein taktikk for at det skal bli så mye kaos som mulig slik at ledelsen kan se hvor verdifull den ansatte er for bedriften når pappaperm er over:D

Om det ligger en logikk her så kan i alle fall ikke jeg se den. Det ble i alle fall feil for vikaren allerede i dag har jeg fått høre :rolleyes: Men igjen, hvem liker vel ikke litt spenning i hverdagen?

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Når man må jobbe med respektløse kunder. Typen fra livets harde skole som verken har hørt om folkeskikk eller orddeling.

Men igjen, hva kan man forvente av en voksen mann med hårfrisyren til Mario Balotelli og en 48mm Nixonklokke o_O

upload_2019-1-22_7-46-59.jpeg

#&§@&$*
Har holdt på med fin bursdagsgave til min far. Det feires på søndag og jeg har fått tak i mange gode bilder og skaffet en fin digital fotoramme. (OK. Jeg regner med at TS holder tett om det).
Bildene overføres, men så viser det seg at det er noe galt med programvaren. Den klarer ikke å "huske" settingene mine. Kjedelig. Returprosessen er startet. Får satse på at det går like smertefritt som å kjøpe.

8- (

• Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Når TV'n synger på siste verset og truer klokkekontoen (som begynner å nærme seg et akseptabelt nivå i tide før baselworld). :eek:

Har brukt denne noen dager. Veldig fin og god på. Men er blitt rød og klør der klokka er. Får ikke det til å stemme da det er mest safirglass som er i kontakt, og har aldri reagert på noe tidligere. Noen andre som har opplevd dette?

CEF8633B-85E8-4FE3-B065-912C3BCF5014.jpeg