Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At jeg for 25 år siden kjøpte et slikt verktøy kun som humor. Stor suksess da min far fikk den på julaften med latter fra hele familien i lang tid. Ikke-humor når jeg nylig kjøpte tilsvarende i fullt alvor:(
Vis vedlegg 129841

Ha, ha - har en nesten lik selv. Dessverre en nødvendighet når man har bikket 40 :eek:

Ikke bra når hår begynner å stikke ut av nese og ører :oops:

Billigere med pinsett.
Eller mekanisk spesialverktøy- finnes både i japansk og sveitsisk utgave.
SS-908_900x.jpg

61VAn8+Tf5L._SL1000_.jpg

Jeg liker ikke at Watchfinder & Co har begynt å servere pseudointellektuelt vås bak clickbait-titler.

"A diamond covered watch, for example, may be subjectively bad to many, many people. But it could still - objectively - be a good purchase, if the aesthetic appeals".

Oida.

De bør holde seg til klokkens historie, noen artige fakta og flotte macrobilder.

Redigert:
Jeg liker ikke at Watchfinder & Co har begynt å servere pseudointellektuelt vås skjult bak clickbait-titler.

"A diamond covered watch may be subjectively bad to many, many people. But it could still - objectively - be a good purchase, if the aesthetic appeals".

Oida.

De bør holde seg til å gjennomgå klokkens historie, noen artige fakta og flotte macrobilder.

Enig! Denne episoden var så fullstappet med pretensiøst pisspreik at jeg skrudde av halvveis.

Håper de er raskt back on track!

• Liker
Reaksjoner: Mulliner og Kohe321
Nice! #Grail
Men siste anmeldelsen fra siden bekymrer meg:
Kutter dårlig, kommer ikke til i trange områder, og lugger som et ville helvette.​

Synes denne anmeldelsen var ganske bra.:p

Basert på god omtale valgte jeg å gå til innkjøp av denne nesehårtrimmeren, men jeg må ved et uhell ha fått feil type.
Denne skulle nok til torturavdelingen hos CIA, for dette er noe av det mest smertefulle jeg noen gang har opplevd...

På den andre siden sitter det sannsynligvis en velstelt terrorist i Guantanamo Bay som lurer på hvorfor mange snakker negativt om stedet.

Selvfølgelig støtter jeg de norske ordningene for pappaperm, men herre min skaper så kaotisk enkelte velger å ta den ut da. Velger å parafrasere en epost jeg fikk tidligere i dag:

"Hei, jeg går ut i pappaperm, dette betyr at jeg vil være på kontoret tirsdag og onsdag stort sett alle uker framover. Noen uker vil jeg være på kontoret torsdag, men ikke tirsdag, i tilegg til onsdag. Denne uken vil jeg være på kontoret mandag og fredag."

Gud ha nåde for stakkaren som skal vikariere for vedkommende, han skal man virkelig ha tungen rett i munnen..

• Liker
Reaksjoner: Thomas84