GrimReaper
Støttemedlem
Vent til du kommer til 2019 da går nok alt bedre![]()
Jeg og kona har nå ringt fire forskjellige elektrikere for å bytte termostat på varmekablene til badet. Alle sier de kan gjøre jobben via ei sentralbordkjerring, men absolutt ingen elektrikere ringer eller emailer tilbake når vi gir grønt lys
Jeg vet det ikke er verdens største jobb, men hele håndverkerstanden kunne trengt et salgs- og kundeservice kurs
Uffda... hva med å ringe et seriøst firmaJeg og kona har nå ringt fire forskjellige elektrikere for å bytte termostat på varmekablene til badet. Alle sier de kan gjøre jobben via ei sentralbordkjerring, men absolutt ingen elektrikere ringer eller emailer tilbake når vi gir grønt lys
Jeg vet det ikke er verdens største jobb, men hele håndverkerstanden kunne trengt et salgs- og kundeservice kurs
Turbohavari på konebilen. Lønner seg ikke å fikse (2008 Touran med 210.000 på telleverket og tilløp til rust i kanalene).
Det er mange år siden jeg var borte der, men på Ramstadsletta/Blommenholm utenfor Sandvika var det et firma som het Turboservice (tror jeg det var). De gikk for å være (veldig) flinke og rimelige. Om de holder på enda vet jeg ikke...
8- (
Hva er dette?At jeg for 25 år siden kjøpte et slikt verktøy kun som humor. Stor suksess da min far fikk den på julaften med latter fra hele familien i lang tid. Ikke-humor når jeg nylig kjøpte tilsvarende i fullt alvor
Vis vedlegg 129841
Nå kan du lureHva er dette?