Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Svenskekrom?
Av jord er du kommet, til jord skal du bli.. Haha:) Nei, det er vel ikke no særlig med rust, men litt riper og bulker finnes. Det er så ufattelig deilig med en bil jeg kan slenge fra meg på nærmeste matbutikk uten å være livredd for en parkeringsbulker. Også var det dette med skomakerens sko, osv... Men, nå blir det vel en ny bil om ikke så altfor lenge.

Og siden jeg har dratt tråden OT, så er mitt bidrag til tråden her nå;

Folk som slenger opp døra i nabobilen! Fuck you!

Værmeldinga lover kanonvær i Bergen! På fridagen min til og med!
Dagen kommer med regn og torden. Selv som islending begynner jeg å bli vær-/sinnssyk av å bo her :mad:

• Liker
Reaksjoner: Mikromatisk
Værmeldinga lover kanonvær i Bergen! På fridagen min til og med!
Dagen kommer med regn og torden. Selv som islending begynner jeg å bli vær-/sinnssyk av å bo her :mad:
Var nettopp en uke på Island. Ekkert rok eða rigning, bara yndislegt veður! (oversatt fritt etter dårlig opplæring) Galskap å bo i Bergen framfor Island! :p

• Liker
Reaksjoner: Gunnar
Å skrive melding på en Sony Xperia. En eller annen programmerer der må ha investert dyrt i legemiddelindustrien. Får behov for blodtrykksmedisin og syredempende hver gang. Når jeg setter tegn hopper ordvalget til et kortere - absurd - ordalternativ. Må taste bokstav for bokstav for ikke å bli overkjørt av den helv..... malwaren. Aaaaaaaarghhhhhh. (Håper oppdatering hjelper).

Var nettopp en uke på Island. Ekkert rok eða rigning, bara yndislegt veður! (oversatt fritt etter dårlig opplæring) Galskap å bo i Bergen framfor Island! :p

Prikkfri islandsk, så opplæringen er det ingenting å si på ;) Helt enig, fullstendig galskap, men sånn har det blitt o_O

Å skrive melding på en Sony Xperia. En eller annen programmerer der må ha investert dyrt i legemiddelindustrien. Får behov for blodtrykksmedisin og syredempende hver gang. Når jeg setter tegn hopper ordvalget til et kortere - absurd - ordalternativ. Må taste bokstav for bokstav for ikke å bli overkjørt av den helv..... malwaren. Aaaaaaaarghhhhhh. (Håper oppdatering hjelper).
Det gjør det nok ikke. Liker min Z5 Compact på en del områder (hovedsakelig størrelsen), men pølsefingrene går dårlig overens med "tastaturet" (det være seg Sonys eller substitutter). I løpet av mine 20 år med mobiltelefon har jeg vel aldri skrevet så mye feil som nå.

Det gjør det nok ikke. Liker min Z5 Compact på en del områder (hovedsakelig størrelsen), men pølsefingrene går dårlig overens med "tastaturet" (det være seg Sonys eller substitutter). I løpet av mine 20 år med mobiltelefon har jeg vel aldri skrevet så mye feil som nå.

Kan dere ikke bare bytte tastatur?
F.eks SwiftKey er jo glimrende

Jeg bruker SwiftKey (ref "substitutter"). Blir fortsatt mye feil, vet ikke om det er snakk om ufølsom eller tvilsomt kalibrert skjerm eller noe annet. Hadde også et kort stunt med MessagEase, men det ble for outrert for meg.

Kanskje jeg må prøve det, men det har ikke vært noe problem tidligere. Tror denne irritervannetavbrukervedåkortenedalleordtiletparbokstavermedpunktumbak-modusen kom med forrige "oppdatering" fra Sony.

Jeg var på Island for noen år siden, i forbindelse med en speiderleir.
Det kan oppsummeres med at Island er et fantastisk sted! Vi var vel også ganske heldige med været. Dagen vi kom måtte vi bolte fast teltene i bakken. Det regnet vannrett. Resten var seks dager med strålende skyfri himmel.

Men, fantastisk land og fantastisk natur!

8