Av jord er du kommet, til jord skal du bli.. HahaSvenskekrom?
Og siden jeg har dratt tråden OT, så er mitt bidrag til tråden her nå;
Folk som slenger opp døra i nabobilen! Fuck you!
Av jord er du kommet, til jord skal du bli.. HahaSvenskekrom?
Var nettopp en uke på Island. Ekkert rok eða rigning, bara yndislegt veður! (oversatt fritt etter dårlig opplæring) Galskap å bo i Bergen framfor Island!Værmeldinga lover kanonvær i Bergen! På fridagen min til og med!
Dagen kommer med regn og torden. Selv som islending begynner jeg å bli vær-/sinnssyk av å bo her![]()
Kan ikke like dette. Gir oss håndtverkere et dårlig rykte!Kan ikke like å ta fri fra jobb pga avtale med en håndverker. Har nå ventet 2 timer over avtalt tidspunkt
Ja-ja har jo sonen og jobbmail da![]()
Var nettopp en uke på Island. Ekkert rok eða rigning, bara yndislegt veður! (oversatt fritt etter dårlig opplæring) Galskap å bo i Bergen framfor Island!![]()
Det gjør det nok ikke. Liker min Z5 Compact på en del områder (hovedsakelig størrelsen), men pølsefingrene går dårlig overens med "tastaturet" (det være seg Sonys eller substitutter). I løpet av mine 20 år med mobiltelefon har jeg vel aldri skrevet så mye feil som nå.Å skrive melding på en Sony Xperia. En eller annen programmerer der må ha investert dyrt i legemiddelindustrien. Får behov for blodtrykksmedisin og syredempende hver gang. Når jeg setter tegn hopper ordvalget til et kortere - absurd - ordalternativ. Må taste bokstav for bokstav for ikke å bli overkjørt av den helv..... malwaren. Aaaaaaaarghhhhhh. (Håper oppdatering hjelper).
Det gjør det nok ikke. Liker min Z5 Compact på en del områder (hovedsakelig størrelsen), men pølsefingrene går dårlig overens med "tastaturet" (det være seg Sonys eller substitutter). I løpet av mine 20 år med mobiltelefon har jeg vel aldri skrevet så mye feil som nå.
Jeg bruker SwiftKey (ref "substitutter"). Blir fortsatt mye feil, vet ikke om det er snakk om ufølsom eller tvilsomt kalibrert skjerm eller noe annet. Hadde også et kort stunt med MessagEase, men det ble for outrert for meg.Kan dere ikke bare bytte tastatur?
F.eks SwiftKey er jo glimrende
Kan dere ikke bare bytte tastatur?
F.eks SwiftKey er jo glimrende
Var nettopp en uke på Island. Ekkert rok eða rigning, bara yndislegt veður! (oversatt fritt etter dårlig opplæring) Galskap å bo i Bergen framfor Island!![]()