Da synes jeg det er av nytte å vite hvem denne schvnindleren erNår folk selger smuglerklokke her på forumet til for høy pris og i annonsen forsvarer prisen med hva tilsvarende klokke koster importert fra utlandet inkl. mva![]()
Da synes jeg det er av nytte å vite hvem denne schvnindleren erNår folk selger smuglerklokke her på forumet til for høy pris og i annonsen forsvarer prisen med hva tilsvarende klokke koster importert fra utlandet inkl. mva![]()
Da synes jeg det er av nytte å vite hvem denne schvnindleren er![]()
Hodor![]()
Lest til øyet er stort og vått, uten at det hjalp. Solstikk sikkertHint: Les annonseteksten én gang til @Skogsmatrosen
Det er vel greit, men ikke på kontoret innenfor vanlig arbeidstid, som enkelte hos meg har i dagMenn i kortbukser i bymiljø.
Det er vel greit, men ikke på kontoret innenfor vanlig arbeidstid, som enkelte hos meg har i dag![]()
Går ut ifra at du da kun mener menn og at damer som har noe å vise frem, godt kan bruke tights spm hverdagsbukseTights...
Tights er eit treningsplagg, ikkje i kvardagsbukse.
Dette gjeld sågar på folk som faktisk har noko å visa fram..
Menn i kortbukser i bymiljø.
Enda verre i mine korridorer der shortsen kombineres med "Hawaii-skjorter"
Gjelder forøvrig kun menn i siste etappe av karriereløpet
For non jålesnobber dere er. Men jeg er helt enig.Det er vel greit, men ikke på kontoret innenfor vanlig arbeidstid, som enkelte hos meg har i dag![]()