Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hehe...nei...synes man bør greie å legge dem ned på en ordentlig måte fremfor å demonstrativt slippe alt rett i gulvet for å lage støy og vise hvor sterk man er. Pussig nok er det sjeldent gutta med de største vektene som opptrer slik....
Hvis man ikke klarer å legge fra seg vektene på en pen måte er man vel kanskje ikke så sterk heller :rolleyes:
 
Å måtte haste hjem fra en forberedelse til morgendagens presentasjon, til oppkast herfra til glade jul.. Minstejenta denne gangen:confused:
 
Skulle handle en klokke på finn.no og kom endelig til enighet med selger sist uke angående pris.
"5900kr fungerer for meg. jeg kan få den sendt til deg neste uke"

Ble enige om at selger skulle sende noen ekstra bilder av uret til meg i morgen før jeg overførte penger og selger sendte den i posten. Tenkte det var smart å minne selger på dette i dag. Responsen var da "beklager men jeg har solgt den". :mad:

Planen var forøvrig at post nr. 200 skulle være unboxing ...
 
Skulle handle en klokke på finn.no og kom endelig til enighet med selger sist uke angående pris.
"5900kr fungerer for meg. jeg kan få den sendt til deg neste uke"

Ble enige om at selger skulle sende noen ekstra bilder av uret til meg i morgen før jeg overførte penger og selger sendte den i posten. Tenkte det var smart å minne selger på dette i dag. Responsen var da "beklager men jeg har solgt den". :mad:

Planen var forøvrig at post nr. 200 skulle være unboxing ...

If you snooze you loose, sånn er det bare.;)

"...kom endelig til enighet med selger sist uke angående pris"
= Høres ut som en lang utidig pruterunde.
+
"selger skulle sende noen ekstra bilder av uret til meg i morgen før jeg overførte penger"
= Var dere ikke enig alikevell?!

Nei, kjenner absolutt at jeg har all sympati med selger her og at du fikk som fortjent.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nico123 og Preacher
If you snooze you loose, sånn er det bare.;)

"...kom endelig til enighet med selger sist uke angående pris"
= Høres ut som en lang utidig pruterunde.
+
"selger skulle sende noen ekstra bilder av uret til meg i morgen før jeg overførte penger"
= Var dere ikke enig alikevell?!

Nei, kjenner absolutt at jeg har all sympati med selger her og at du fikk som fortjent.
GOMC 4 the win:cool:
 
If you snooze you loose, sånn er det bare.;)

"...kom endelig til enighet med selger sist uke angående pris"
= Høres ut som en lang utidig pruterunde.
+
"selger skulle sende noen ekstra bilder av uret til meg i morgen før jeg overførte penger"
= Var dere ikke enig alikevell?!

Nei, kjenner absolutt at jeg har all sympati med selger her og at du fikk som fortjent.

Uret har ligget ute i fire måneder. Jeg tilbød markedspris og litt til for tre måneder siden. Fikk tilbakemelding på at selger godtok tilbudet for seks dager siden. Ba om bilder da jeg synes det er greit å vite at selger fortsatt har uret etter fire måneder.

Ser ikke på det som spesielt urimelig ... Greit å vite at du operer på samme måte i tilfelle jeg skulle vurdere å kjøpe noe av deg ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Grendel
Uret har ligget ute i fire måneder. Jeg tilbød markedspris og litt til for tre måneder siden. Fikk tilbakemelding på at selger godtok tilbudet for seks dager siden. Ba om bilder da jeg synes det er greit å vite at selger fortsatt har uret etter fire måneder.

Ser ikke på det som spesielt urimelig ... Greit å vite at du operer på samme måte i tilfelle jeg skulle vurdere å kjøpe noe av deg ;)
Litt annen fremstilling av forløpet dette her, trekker tilbake min støtte til selger.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11
Uansett hva selger måtte mene om tid og pruting; Har man inngått en avtale, så har man det. Hvis selger da vil selge til en annen, som kanskje kommer inn plutselig fra siden og vil gi mer, så bør det ansees som normal høflighet å sende en melding om at klokken beklageligvis ble solt til en annen.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Audjoh og Frost
Har man inngått en avtale, så har man det.
Dette er loven.
Hvis selger da vil selge til en annen, som kanskje kommer inn plutselig fra siden og vil gi mer, så bør det ansees som normal høflighet å sende en melding om at klokken beklageligvis ble solt til en annen.
Dette er lovstridig adferd som selvsagt burde bestraffes med døden som følge.

Etter avtalelovens regler kan det inngås en rettsgyldig avtale dersom det foreligger overensstemmende tilbud og aksept mellom to parter. Dette kan skje skriftlig, men også muntlig. Muntlige avtaler er derfor like bindende som skriftlige avtaler, men det kan i en del tilfeller være vanskeligere å bevise hva en muntlig avtale inneholder.

I en rekke forretningsmessige forhold inngås rutinemessig avtaler ved at det utveksles tilbud fra leverandør og aksept fra kundens side, gjerne pr. epost, og uten at det utformes en egen avtale som signeres​
Link

Skille

Kan ikke like at DnB-systemet er nede.