Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Haha, den ser jeg, @JonasJM . Slike personer er alltid "underholdende".. Jeg hadde selv en liten, bitter og skallet mann som på første seminar fortalte at her ville ingen få en karakter bedre enn C. C var her til gårds en meget god karakter, og med mindre vi hadde hatt faget fra før, så ville ingen kunne overgå det. Jeg observerte vedkommende kun smilende en gang i løpet av et langt semester, det var når noen argumenterte for bruken av tortur med utgangspunkt i Sofistisk-tankegang (Jack Bauerismen som det omtales). Det burde muligens være en bekymringsmelding verdig, men vedkommende fikk B da.. :p

Haha, ser for meg at ExPhil er et fag som øker i underholdningsverdi når man er ferdig med det. :mrgreen: Skal sies at det var særdeles mange interessante gjesteforelesere i faget, som jeg gjetter ble hentet fra Legoland hele gjengen. :p
 
Redigert av en moderator:
Ex phil oppgaver må skrives i alkoholpåvirket tilstand. Beste oppgaven jeg skrev var etter ølsmakekurs på EC Dahls, da var det masse lovord å få tilbake. Resten var det bare kritikk på, men berga en C på eksamen da :p Er bare å fylle på med svada og nevne litt navn og tanker osv innimellom så går det fint.
 
Du vet jula nærmer seg når .....

Invicta blir toppet i annen hver annonse på Finn. Så det er det vel jul snart, tenker jeg.
 
Kan ikke like at jeg sa opp jobben for å begynne i SAS før jul, men at de plutselig ikke kan si når jeg begynner, annet enn "vi skal se på det i januar." TAKK for at jeg må gå arbeidsledig en stund, for det er ikke only-only å finne seg en jobb i en slik situasjon.
 
Australske tollregler.

Sigaretter for prisen av en Omega Seamaster "Electric Blue" ble nettopp kastet..:eek:
 
Ventetid...

Siden vi har verdens beste helsevesen har jeg bare ventet i tre måneder for en kontroll....
Derfor blandet jeg nok sammen tre og tre...

OBS! Timen var ikke i morgen; tredje! Den var i dag.... Jeg skulle vært der for TRE kvarter siden....

*§#%¤& "The F-word" @#¤%§

8-(
 

Var aldri snakk om smugling, @Mathfjeld :)

Synes bare det er synd at de må kastes istedenfor å forbli i skipets "bonded store". Det er en slags tax-free ordning ombord i skipet bare slik det er nevnt. Det har ikke vært et problem i verken Spania, Panama, Tahiti eller karibien.
 
Redigert av en moderator:
"Har du noe godt juleøl"
"Ja, denne, bla bla bla, nøtter, karamell osv "
"Da tar jeg en sånn"
"Da blir det 160 kr, kort?"


480 kr litern for en øl?! Jeg liker at mikrobryggeriene gjør det bra, men er det så vanskelig å lage en øl som ikke inneholder ALT av krims krams? Opplever at det ofte skal være så sært så mulig.
 
"Har du noe godt juleøl"
"Ja, denne, bla bla bla, nøtter, karamell osv "
"Da tar jeg en sånn"
"Da blir det 160 kr, kort?"


480 kr litern for en øl?! Jeg liker at mikrobryggeriene gjør det bra, men er det så vanskelig å lage en øl som ikke inneholder ALT av krims krams? Opplever at det ofte skal være så sært så mulig.

Hmmmm du Fikk i alle fall en 0,33l. Det kunne vært en kvart.

Litt for ofte sier jeg i slike tilfeller. Jeg tar en vanlig pils.

:cool:
 
EuroPark!

Var på et senter og var ikke rask nok med å legge (den gratis) P-lappen i bilen.

Den hyggelige kontrolløren smiler og forteller at jeg selvfølgelig ikke skal få bot for dette!
Derfor blir det ikke noen bot! (Trivelig!)

Ikker fult så trivelig nå! Da jeg finner inkassovarsel i posten! Fordi jeg ikke har betalt boten!!

Det er vrient å betale en bot du ikke har fått!

Så nå får vi se hva min klage innbringer!
Jeg stoler mest på den hyggelige kontrolløren! :cool:

8-/
 
Madamen har annektert min 14060. Svarte heite. Hun hevder sedvanerett. Jeg sier at 2 uker juridisk sett ikke er lang nok tid til sedvanerett. Hun nekter. Jeg ber. Min 14060 er muligens tapt. :p