Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Haha, den ser jeg, @JonasJM . Slike personer er alltid "underholdende".. Jeg hadde selv en liten, bitter og skallet mann som på første seminar fortalte at her ville ingen få en karakter bedre enn C. C var her til gårds en meget god karakter, og med mindre vi hadde hatt faget fra før, så ville ingen kunne overgå det. Jeg observerte vedkommende kun smilende en gang i løpet av et langt semester, det var når noen argumenterte for bruken av tortur med utgangspunkt i Sofistisk-tankegang (Jack Bauerismen som det omtales). Det burde muligens være en bekymringsmelding verdig, men vedkommende fikk B da.. :p

Haha, ser for meg at ExPhil er et fag som øker i underholdningsverdi når man er ferdig med det. :mrgreen: Skal sies at det var særdeles mange interessante gjesteforelesere i faget, som jeg gjetter ble hentet fra Legoland hele gjengen. :p

Redigert av en moderator:
Ex phil oppgaver må skrives i alkoholpåvirket tilstand. Beste oppgaven jeg skrev var etter ølsmakekurs på EC Dahls, da var det masse lovord å få tilbake. Resten var det bare kritikk på, men berga en C på eksamen da :p Er bare å fylle på med svada og nevne litt navn og tanker osv innimellom så går det fint.

Du vet jula nærmer seg når .....

Invicta blir toppet i annen hver annonse på Finn. Så det er det vel jul snart, tenker jeg.

Kan ikke like at jeg sa opp jobben for å begynne i SAS før jul, men at de plutselig ikke kan si når jeg begynner, annet enn "vi skal se på det i januar." TAKK for at jeg må gå arbeidsledig en stund, for det er ikke only-only å finne seg en jobb i en slik situasjon.

Australske tollregler.

Sigaretter for prisen av en Omega Seamaster "Electric Blue" ble nettopp kastet..:eek:

Ventetid...

Siden vi har verdens beste helsevesen har jeg bare ventet i tre måneder for en kontroll....
Derfor blandet jeg nok sammen tre og tre...

OBS! Timen var ikke i morgen; tredje! Den var i dag.... Jeg skulle vært der for TRE kvarter siden....

*§#%¤& "The F-word" @#¤%§

8-(

Var aldri snakk om smugling, @Mathfjeld :)

Synes bare det er synd at de må kastes istedenfor å forbli i skipets "bonded store". Det er en slags tax-free ordning ombord i skipet bare slik det er nevnt. Det har ikke vært et problem i verken Spania, Panama, Tahiti eller karibien.

Redigert av en moderator:
"Har du noe godt juleøl"
"Ja, denne, bla bla bla, nøtter, karamell osv "
"Da tar jeg en sånn"
"Da blir det 160 kr, kort?"

480 kr litern for en øl?! Jeg liker at mikrobryggeriene gjør det bra, men er det så vanskelig å lage en øl som ikke inneholder ALT av krims krams? Opplever at det ofte skal være så sært så mulig.