Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kjøpere på Finn

Kjøpere på Finn som sier de SKAL ha bilen og avtaler møte men som ikke en gang gidder å sende en mld når de tydligvis ikke skal ha bilen alikevel :(

..og slike finnes det tydligvis mange av..

Kjøpere på Finn som sier de SKAL ha bilen og avtaler møte men som ikke en gang gidder å sende en mld når de tydligvis ikke skal ha bilen alikevel :(

..og slike finnes det tydligvis mange av..

@Ban

Altfor j.....lig mange :mad: Bil eller andre ting...

Løsningen min blir som regel at førstemann på døra med penger i hånda får tilslaget!

Redigert av en moderator:
Hvor vanskelig kan det være; i rulletrapper og på rullefortau STÅR man på høyre side og GÅR på venstre side!!!!! Bruker sikkert 5-10 minutter ekstra på å komme meg ut av Gardermoen takket være sløve turister og andre som skal på besøk til hovedstaden..... Tydeligvis mange som har god tid, ikke gøy når man er forsinket.

@Consigliere

Det er tydeligvis altfor vanskelig! Har du vært like nær å dytte noen som jeg har? Knytter hendene i lomma:mad:

@Consigliere
Det er tydeligvis altfor vanskelig! Har du vært like nær å dytte noen som jeg har? Knytter hendene i lomma:mad:
Da er det hakket bedre med de som flokker seg FORAN dørene på buss, trikk og bane for å komme fortest inn, før folk har gått ut. De kan man i det minste tråkke på tærne i forbifarten relativt elegant. Livets små gleder...

Da er det hakket bedre med de som flokker seg FORAN dørene på buss, trikk og bane for å komme fortest inn, før folk har gått ut. De kan man i det minste tråkke på tærne i forbifarten relativt elegant. Livets små gleder...

“Unnskyld” formulert med kraftig utestemme – kombinert med 192 centimeter fordelt på et passe antall kilo pleier å gjøre nytten..... Og det hender jo fra tid til annen at man kommer i skade for å tråkke noen på tærne eller skubber litt borti :mrgreen:

Redigert:
Som ansatt i butikk er det en god del ting jeg ikke kan like. Her er de ganske greit oppsumert:
http://bodonu.no/kassadamen-var-dritt-lei-haplose-kunder/
Vil også legge til hvor utrolig irriterende det er med kunder som finner det for godt å sette tilbake handlevognen sin når de er ferdige med den, og heller bare lar den stå ved enden av kassa eller bare dytter den i retning av der de skal stå:mad:

Sånn, godt å få det ut :rolleyes:

Angående handlevogn; får jeg posen setter jeg vognen tilbake....

Handler du for over tusen kroner og så skal de ha en krone for posen...

:cool:

Angående handlevogn; får jeg posen setter jeg vognen tilbake....

Handler du for over tusen kroner og så skal de ha en krone for posen...

:cool:

Jeeezes! Trodde alle her inne var såpass godt oppdratt at de satte tilbake vognen sin. At du bevisst lar vognen stå og hindre oss andre kunder vitner om at du er en stor dust!

Og pose er en vare. Syns du en krone er for dyrt, så ta med din egen........

Jeeezes! Trodde alle her inne var såpass godt oppdratt at de satte tilbake vognen sin. At du bevisst lar vognen stå og hindre oss andre kunder vitner om at du er en stor dust!

Og pose er en vare. Syns du en krone er for dyrt, så ta med din egen........

+1
Men jeg regner med dette var en spøk?

Jeg har sittet i kassen på COOP, og jeg føler meg så drittsekk da jeg tar betalt for pose at jeg regelrett ikke gjør det noe mer. Det skulle jo bare mangle mener da jeg, men jeg skjønner godt at det finnes en "POSE" knapp på kassa da COOP i 2013 TJENTE 60 millioner på bare salg av plastposer.

En ting til rettet mot foreldre; Se å hold orden på ungene dine da du er i butikken. At du har et problem med barneoppdragelse burde virkelig ikke være andre problem.:mad:

Ubrukelig fastlege. Mannens svar på ALT er se det an. I går endte minsten på en måned på akutten på Ahus i isolat. De lurte på om vedkommende hadde røyka sokka sine. Fra og med nå blir det Volvat.