Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

:mad::mad::mad:F@en ta Microsoft:mad::mad::mad:

Kjøper og laster ned Office til Mac, alt går fint til jeg skal skrive produktnøkkel...
Skal ikke være enkelt å gi meg en nøkkel som fungerer:mad:
Pokker nå må jeg bruke tid på dette istedenfor noe produktivt og inntektsbringende.
Går igjen utover klokkekontoen:(
 
Overtid, 6-8 server som må bootes 2 ganger hver seg, i bestemt rekkefølge. Føler ikke alltid verden går framvoer :mad:

Gjør det fra sofaen hjemme, så jeg sitter godt da, kikker innom her blant annet, begynner å bli sigen, øyenene siger igjen og haka dupper, uuutrolig kjedelig. Sånn ja, det hjalp.
 
Nei nå gir jeg meg ende over!

Først fungerer ikke nettet hjemme... greit nok. Forbannet tar jeg meg en sykkeltur for å lette på trykket. 50 Meter før jeg kommer hjem punkterer dekket! Dekket på sykkelen jeg 2 uker tidligere betalte over 3000 for å ordne opp før sommeren. (inkl.2 gode dekk)

Oh, yeah... great. Nettet får jeg til å fungere. Men tror du faen meg ikke at det går an å skrive riktig vei i Open office da?... neida! Vi skriver nedover!!! :mad:
Jævela lett å fylle ut tabeller og slikt da!

Nå er vel det beste å gå å legge seg før noe går ut vinduet! :)

[video=youtube;O2ySMXsuMiw]http://www.youtube.com/watch?v=O2ySMXsuMiw[/video]

edit: Helplate Freia, ny slange, problemløsning på nettet og word fungerte jaggu bra! :)
 
Redigert:
Trodde jeg akkurat vant budrunden på et ur på bukta da jeg stod som high bidder i det nedtellingen gikk til 0, men så kommer varselet om at item got away.... F...K nå ble jeg sur.
 
Trodde jeg akkurat vant budrunden på et ur på bukta da jeg stod som high bidder i det nedtellingen gikk til 0, men så kommer varselet om at item got away.... F...K nå ble jeg sur.

Dette skyldes en tjeneste/site (som jeg ikke husker navnet på nå...) som gjør automatiske bud. Det er en annen site uavhengig av eBay som du setter opp for å gjøre bud for deg. Der legger du inn IDen til auksjonen på ebay og når den slutter. I tillegg må du legge inn din brukerkonto, passord og kredittkort. Du må også legge inn ditt maksimale bud. Dette budet legger deretter siten inn for deg "rett før auksjonen slutter". På denne måten er du ikke med på å "skru opp budene" på auksjonen. Selvfølgelig; er det maksimale bud du villig til å legge inn høyest så vinner du denne. Budet du legger inn kommer inn "rett før auksjonen slutter". Er du først med maksen så får du den, dersom du er først med dette. Dersom noen i siste sekund er inne med et høyere, så vinner jo de. Derimot; du er med i innspurten med din maksimale grense.

Pass på en ting!
Det er forskjell på dollar og britiske pund! (Jeg svidde av noen kroner på en for rask finger der en gang! Jeg vant, men...) :cool:


:cool:
 
Under fire uker til innlevering av bacheloroppgaven..
Noen her med innsikt i fremtiden av import LNG terminaler? Helst Floating Storage and Regasification Units :p

Les rapporter og presentasjoner fra Golar LNG og Höegh LNG, men det har du sikkert gjort alt. De ligger på hjemmesidene deres.
 
Under fire uker til innlevering av bacheloroppgaven..
Noen her med innsikt i fremtiden av import LNG terminaler? Helst Floating Storage and Regasification Units :p

Skrev selv min bachelor ifjor, om du tror det er stressende nå, vent til siste uken når man plutselig ser endringspotensial i annenhver setning ;) Lykke til forresten, @Longhairdontcare ! :D
 
Redigert av en moderator:
"Auction sniper" heter denne tjenesten/produktet. Funket greit den ene gangen jeg prøvde den. Hadde høyeste bud med 4 sekunder igjen, men ble tydeligvis passert av en et annet auction-sniper-bud. Uansett, greia ser ut til å funke greit. Det tar noen prosenter (1%??) av kjøpesummen dersom du vinner, men de første tre forsøkene er gratis, tror jeg.

Dette skyldes en tjeneste/site (som jeg ikke husker navnet på nå...) som gjør automatiske bud. Det er en annen site uavhengig av eBay som du setter opp for å gjøre bud for deg. Der legger du inn IDen til auksjonen på ebay og når den slutter. I tillegg må du legge inn din brukerkonto, passord og kredittkort. Du må også legge inn ditt maksimale bud. Dette budet legger deretter siten inn for deg "rett før auksjonen slutter". På denne måten er du ikke med på å "skru opp budene" på auksjonen. Selvfølgelig; er det maksimale bud du villig til å legge inn høyest så vinner du denne. Budet du legger inn kommer inn "rett før auksjonen slutter". Er du først med maksen så får du den, dersom du er først med dette. Dersom noen i siste sekund er inne med et høyere, så vinner jo de. Derimot; du er med i innspurten med din maksimale grense.

Pass på en ting!
Det er forskjell på dollar og britiske pund! (Jeg svidde av noen kroner på en for rask finger der en gang! Jeg vant, men...) :cool:


:cool: