Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Sto å så på ei dame prøve å parkere en Leaf på elkjøp idag. Brukte 4 forsøk og på det tredje la hun høyresiden langs bakfangeren til en hiace. Liker ikke at det finnes så ekstremt dårlige sjåfører der ute..

Når jeg skal bytte sengetøy (på dobbeltdyne), og åpningen i lakenet er på SIDEN... Bare for å minne om det så har vi sendt folk til månen, men å lage åpningen på laken på en av kortsidene, det klarer man faen ikke..

Forøvrig synes jeg denne tråden er fantastisk;)

Redigert:
Panerai har jo selv gjort det enkelt å lage sinnsyke gode kopier av i hvert fall noen Panerai modeller.:mrgreen:

Eks. Pam 318:

pam+318.PNG

Panerai har jo selv gjort det enkelt å lage sinnsyke gode kopier av i hvert fall noen Panerai modeller.:mrgreen:

Eks. Pam 318:

pam+318.PNG

Det er some rett og slett skandaløs på noen av disse Panerai med ETA er at det ser ut som det er den enkelt versjon av den 6497-1 som er der: Siden det fins ingen "flare spokes" å se på "balance"´n.
Noe som er tydelig på alle 6497-2 som jeg vet om…

Hentet bilen på verkstedet i dag, "skaden" kom på rett under 4000. :D

Det ble heldigvis ikke så ille som jeg først trodde. :) Ble mørkeredd da jeg googlet "bensin på dieselbil."

Vi har 2 dieselbiler, jeg synes derfor jeg var ganske flink som klarte å fylle bensin. Jeg får skylde på julestresset! :p

Flaut...:eek:

Vikingmannen som hentet bilen min trøstet meg med at jeg slett ikke var alene om å gjøre denne feilen. Selv bilselgere, bilmekanikere og kjørelærere har gjort den samme blemma.

Det er en glede å "like" når det kommer en så "lav" regning på en slik jobb! Da var du vel også rask nok til å oppdage uhellet før det fikk "godgjøre" seg i systemet.

8-D

De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!

De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!

hmmm! :cool:

Min favoritt av slike one-liners er: "Bare en død fisk følger strømmen".

:cool:

hmmm! :cool:

Min favoritt av slike one-liners er: "Bare en død fisk følger strømmen".

:cool:

Jeg er personlig veldig glad i alle "motivasjonsplakatene" og one-linersene fra fitnessmiljøet. Disse blir om mulig enda bedre når gjerne de samme personene publiserer tilsvarende bilder hver eneste dag, gjerne med en nydelig selfie eller en referanse til en obskur øvelse eller muskel. Hva skjedde med at man gikk en tur i fjellet eller tok en tur på senteret uten å dele det med hele verden.. Det gjør så voooondt…
8444318021709078_dUPWSc2f_c.jpg

ps. 1 time av min dag er på ingen måte 4% av dagen min, men så sover jeg også da.