- Medlem
- 10. feb. 2012
Sto å så på ei dame prøve å parkere en Leaf på elkjøp idag. Brukte 4 forsøk og på det tredje la hun høyresiden langs bakfangeren til en hiace. Liker ikke at det finnes så ekstremt dårlige sjåfører der ute..
Gikk i fella i går.. "Hvordan Panerai er det du har der? Å, neeei. Det er en sinnsykt god kopi!, ser ikke forskjell!!"
Liker ikke.
Panerai har jo selv gjort det enkelt å lage sinnsyke gode kopier av i hvert fall noen Panerai modeller.
Eks. Pam 318:
![]()
Høres ut som en Baker Hughes retningsborer (?)
Hentet bilen på verkstedet i dag, "skaden" kom på rett under 4000.
Det ble heldigvis ikke så ille som jeg først trodde.Ble mørkeredd da jeg googlet "bensin på dieselbil."
Vi har 2 dieselbiler, jeg synes derfor jeg var ganske flink som klarte å fylle bensin. Jeg får skylde på julestresset!
Flaut...
Vikingmannen som hentet bilen min trøstet meg med at jeg slett ikke var alene om å gjøre denne feilen. Selv bilselgere, bilmekanikere og kjørelærere har gjort den samme blemma.
Hva er oddsen? Du har truffet han du og skjønner jeg![]()
Har truffet på han jeg også desverre....
De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!
hmmm!
Min favoritt av slike one-liners er: "Bare en død fisk følger strømmen".
![]()