Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Liker ikke at det ikke skal være mulig å gå mer enn 5 meter før bikkja blir møkkete.
Morsomt å gå tur, men ikke å dusje hunden 3 ganger om dagen:(

Jq4ebK3.jpg
 
Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Hirsch hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt... :mad:
 
Redigert:
Aiaiai @Hermod
Skal ikke alltid være lett. Har selv hatt hjerte i halsen ett par ganger når selgere behandler klokkene mine eller klokker jeg bare ser på.
 
Redigert av en moderator:
@Hermod - fører Bjørklund Heroic? Som i Heroic18
Synd min badeskinnreim kun er 22mm hvis ikke kunde den fort fått føtter å gå på :)
 
Redigert av en moderator:
Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Heroic hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt... :mad:

Woah, for et fjols! Du skulle snappet den ut av hendene hennes og marsjert rett ut mener jeg. Håper den slapp unna angrepet uten riper?

Grrr. :p
 
Redigert:
@Hermod - fører Bjørklund Heroic? Som i Heroic18
Synd min badeskinnreim kun er 22mm hvis ikke kunde den fort fått føtter å gå på :)
Nei her gikk det litt fort i svingene. Mente selvfølgelig Hirsch. Dette er nå rettet i innlegget og.


Woah, for et fjols! Du skulle snappet den ut av hendene hennes og marsjert rett ut mener jeg. Håper den slapp unna angrepet uten riper? Grrr. :p
Ja var en stor del av meg som ønsket å forlate stedet i frustrasjon. Foreslo at de burde bruke skyvelære i plast om de skulle måle klokker, vertfall når det kommer til overflater som er børstet. Noe hun mente var tull, for det var tydeligvis ikke like nøyaktig. Hun tilbydde å sende klokken til Bjørklund sin 'urmaker' for å bytte rem, istede for at hun gjorde det, siden jeg var så redd for den - skulle få rembytte til halv pris.... :p
 
Redigert av en moderator:
Kan ikke like TV Norges nett-tv.
*Først, så må man installere silverlight.
*Så må man gjennom registreringshævlete med store bokstaver, og tall i passordet og what not.
*Så, da man har lagd bruker, så skal de faen ta meg ha betalt også!

Nei, det kan jeg ikke like!
 
Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Hirsch hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt... :mad:

Jeg må vel igjen bare minne på at størst risiko for skade på ur er nettopp ved å levere den til urmaker! Være seg gullsmeden eller AD. Dette viser min superenkle forskning og statistikk.
 
Kan ikke like folk som kjører på rødt lys generelt, i trafikkerte kryss spesielt!!!
Er bare helt på tryne!
 
At jeg idag våknet med feber og har ca 160 timer med arbeid på 8 dager foran meg.
Forhåpentligvis blitser en påskeferie med godt vær og god helse:)
 
"Folk fra byen" som skal til hyttene sine og ikke har tålmodighet til å ligge bak en traktor i 300 meter. Satser på det beste og klemmer til på gassen i en mørk venstrekurve.

Skal du avslutte ditt opphold her på jorden så får du gjøre det uten barna i baksetet og andre uskyldige i motgående trafikk.
 
"Folk fra byen" som skal til hyttene sine og ikke har tålmodighet til å ligge bak en traktor i 300 meter. Satser på det beste og klemmer til på gassen i en mørk venstrekurve.

Skal du avslutte ditt opphold her på jorden så får du gjøre det uten barna i baksetet og andre uskyldige i motgående trafikk.

Enig her. Skal til Trysil etterpå, og frykter alltid slike idioter. Dessverre er det ofte Audioter som kjører slik, i B-registrerte biler. Ikke for å være nedlatende mot Audier, som er flotte biler, men dette er empiri etter mange turer til og fra Trysil.


+1 !

Jeg liker ikke når folk har på seg lue innendørs. Spesielt på spisesteder.

Enig! Generelt er folkeskikk på vikende front om dagen.