Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

haha, Adam. Minner om den gangen jeg ringte mor fra sykebilen etter å ha kræsjet på motorsykkel.

"Hei mamma, alt går bra... men..(...) ja, det er sirener du hører"

Som igjen minner meg om min første samtale hjem til foreldrene etter en måned i Indonesia (før Internett, veldig vanskelig å ringe fra Indonesia):

"Hei, det er ingenting å bekymre seg for; bror lever."

(Han fikk en guffen malaria-variant mens vi ruslet rundt i Borneos regnskoger; å bo i longhouse var en stor opplevelse. Fikk evakuert bror til Singapore i siste liten ... )

(Han fikk en guffen malaria-variant mens vi ruslet rundt i Borneos regnskoger; å bo i longhouse var en stor opplevelse. Fikk evakuert bror til Singapore i siste liten ... )

Den flyturen har jeg også tatt, sammen med en kjæreste som ble bitt av etellerannet i Sarawak-jungelen og utviklet eggestore byller i jevn fart av fem i timen mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle fortelle moren hennes hvordan den pene piken hennes etter noen uker med meg hadde blitt forvandlet til et gigantisk bringebær. Sykehuset i Singapore sparte meg for den forklaringen.

Den flyturen har jeg også tatt, sammen med en kjæreste som ble bitt av etellerannet i Sarawak-jungelen og utviklet eggestore byller i jevn fart av fem i timen mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle fortelle moren hennes hvordan den pene piken hennes etter noen uker med meg hadde blitt forvandlet til et gigantisk bringebær. Sykehuset i Singapore sparte meg for den forklaringen.

Mount Elizabeth Hospital? De gjorde en god job med min bror i hvert fall.

En endeløs strøm av Dansker som skal prøve å få ordnet refundering, og nå retur av min iPhone5 som er belemret med robotstemmesyndrom etc.
Har jo alltid opplevd Apple som service-minded og prompte, men denne gangen har det vært helt latterlig hvor mange som har hatt saken. 3 måneder and counting !

Er jo rett før jeg børster støvet av 4S igjen, men da må jeg jo bestille nytt SIM-kort igjen. Og da hadde det vel blitt en ny post i denne tråden: oppsett av bankID for mobil....

At jeg får sint epost med trusler om namsmannen osv, og når jeg får kopi av fakturaen (som jeg ber om) så har tøtta skrevet navnet mitt feil, har rett gateadresse men har gamle postnummeret. Når jeg påpeker dette får jeg kjeft for at jeg ikke har ringt å spurt om hvor det blir av fakturaen.
Kan ikke like udugelige regnskapsdamer med høyt aggresjonsnivå...

Liker ikke at det ikke skal være mulig å gå mer enn 5 meter før bikkja blir møkkete.
Morsomt å gå tur, men ikke å dusje hunden 3 ganger om dagen:(

Jq4ebK3.jpg

Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Hirsch hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt... :mad:

Redigert:
Aiaiai @Hermod
Skal ikke alltid være lett. Har selv hatt hjerte i halsen ett par ganger når selgere behandler klokkene mine eller klokker jeg bare ser på.

Redigert av en moderator:
@Hermod - fører Bjørklund Heroic? Som i Heroic18
Synd min badeskinnreim kun er 22mm hvis ikke kunde den fort fått føtter å gå på :)

Redigert av en moderator:
Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Heroic hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt... :mad:

Woah, for et fjols! Du skulle snappet den ut av hendene hennes og marsjert rett ut mener jeg. Håper den slapp unna angrepet uten riper?

Grrr. :p

Redigert: