Når man akkurat rekker å sette seg ned til Lørdagsnyhetene kl 19, og skal oppdatere seg litt på hva som skjer og kanskje få med en seg en god dybdereportasje eller to, for så å bli servert sportsnyheter før nyhetene!! Som om jeg er interessert i å se på en eller annen skiløper med trynet fullt av snørr. Sporten kommer etter nyhetene, alle vet jo det. Man tar jo ikke været først bare fordi det har vært en flott dag med sol???
Snakker vi VAG eller peugeot?![]()
Dersom det har vært vær som har allmenn interesse kommer dette gjerne som hovedak, type flom, orkan, storm etc. Og i Norge har faktisk ski-VM allmenn interesse.
Hilsen
Sportsidiot![]()
Når "Frank" (ikke på TS) avtalte å kjøpe en klokke av meg på mandag for f2f overlevring i dag for så en sende en sms i dag at han "dropper handelen". DUST
Tror ikke det. Han skrev Frank F, Trøgstad i SMS'ene og har hemmelig telefonnummer.Snakker vi om en herre ved navn Frank Suhr?
At naboene ser på meg som sur og gretten fordi jeg ikke synes det er særlig kjekt at deres barn har gjemmeleken i oppkjørselen/hagen/terrassen min.