Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Merker at jeg er mektig irritert over "søppelungdom" som driver random hærverk :mad: Tre idioter passerte her tidligere i kveld og jeg hørte noen kraftige dunk etterfulgt av "mærsche jo". Innen jeg hadde fått på meg sko og kommet meg ut løp de langt borte i veien. De hadde da slått to mindre bulker i bakdøra og sparket en kraftig bulk i fordøra i samboerens Mercedes R 320. Ringte politiet og de skal ha ros selv om de ikke fant søpla, kom med både en sivil bil samt en "uniformert" bil i løpet av kort tid. Anmeldelse tatt opp på stedet så får vi se hva forsikringsselskapet sier... Jeg lurer virkelig på hva som foregår i hodet på slike, men det er vel ikke plagsomt mye!

Er omringet av slik ungdon der jeg bor, det hender at jeg sitter hjemme med skoene på..:cool:

Håper virkelig det løser seg med forsikringen deres. Hadde innbrudd i bilen min, men det ble kun ansett som hærverk siden den ikke var forsøkt stjålet, noe forsikringen selvsagt ikke dekket.:mad: Kunne selvsagt bruke kaskoen med tilhørende bonustap, noe som ikke ville svart seg uansett. Syyyykt irriterende, og strafferetslig veldig bra at jeg ikke fikk tak i dem.

Lykke til med forsikringsselskapet Ivar. Det der var rett og slett ille å lese igjennom, for noen svin. :mad:

@Lynvingen: beklager, men jeg lo godt når jeg leste om episoden med katten. :p

Redigert:
Merker at jeg er mektig irritert over "søppelungdom" som driver random hærverk :mad: Tre idioter passerte her tidligere i kveld og jeg hørte noen kraftige dunk etterfulgt av "mærsche jo". Innen jeg hadde fått på meg sko og kommet meg ut løp de langt borte i veien. De hadde da slått to mindre bulker i bakdøra og sparket en kraftig bulk i fordøra i samboerens Mercedes R 320. Ringte politiet og de skal ha ros selv om de ikke fant søpla, kom med både en sivil bil samt en "uniformert" bil i løpet av kort tid. Anmeldelse tatt opp på stedet så får vi se hva forsikringsselskapet sier... Jeg lurer virkelig på hva som foregår i hodet på slike, men det er vel ikke plagsomt mye!

Opplevde noe av det samme :(

Fikk heldigvis tak i "løkhuene," noe som resulterte i at de måtte tilbringe resten av kvelden i fiskedammen, godt bevoktet av Hector :)

når du trykker den foldbare plastskjeen til godmorgenyoghurt ned i yoghurten og den bestemmer seg for å folde slik at den xxxxxx på armen din.

når du trykker den foldbare plastskjeen til godmorgenyoghurt ned i yoghurten og den bestemmer seg for å folde slik at den xxxxxx på armen din.

Haha, det husker jeg kunne skje ja (no pun intended). Sist jeg spiste godmorgenyoghurt var i kantinen på ungdomsskolen. Pokker nå fikk jeg lyst på det. :p

Jeg kan ikke like å slanke meg når andre i familen bestiller pizza. Tredje uken etter jeg kom igang etter nyttår nå, bare et par uker til... :(

Redigert:
Kan ikke like at baretten på min Citizen 8110a Bullhead-kronograf slet seg fra kassen, som igjen førte til at klokka gikk i golvet. Dette førte igjen til at kronografen ikke virker!!:mad:

Blir kanskje mer lei meg enn sint, egentlig..:(

At remmene jeg har bestilt som ble fortollet onsdag og sent fra terminal i Oslo på torsdag ikke vil være fremme i postkontoret her i Stavanger før mandag. Det er visst en eller annen feil som har skjedd iflg. posten. Det er da alltid noe... :(

Men livet går videre. :p

Liker ikke folk, retter sagt, folk på Sandvika Storsenter:p
Visste ikke at det fantes så mange mennesker, og hvertfall ikke at det gikk ann å presse dem inn på samme sted på den måten:( Helt kaos hvertfall...

Får heller ta med bikkja å gå tur, er jo så fint vær ute:cool:

Liker ikke helt all den snøen som kom det siste døgnet; det betyr at jeg må måke, for en nisse stjal snøfreseren her tidligere i vinter! Pokker altså:(

Liker ikke folk, retter sagt, folk på Sandvika Storsenter:p
Visste ikke at det fantes så mange mennesker, og hvertfall ikke at det gikk ann å presse dem inn på samme sted på den måten:( Helt kaos hvertfall...

Får heller ta med bikkja å gå tur, er jo så fint vær ute:cool:

Sandvika er forbudt. Samme er storo Strengt tatt kun ccvest som duger, men Manglerud er nesten bare pensjonister så går an å dra dit og.

Sandvika er forbudt. Samme er storo Strengt tatt kun ccvest som duger, men Manglerud er nesten bare pensjonister så går an å dra dit og.

Veldig sant, men CC Vest er det alltid byggearbeid og kaos. Best å holde seg hjemme og bestille alt man skal ha på nettet.