Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Lite temaskifte. Trening på dager med null motivasjon. Det liker jeg IKKE. :mad:

Redigert:
En kompis drev en Peppes restaurant litt ovenfor Carl Berner og de kranglet med en annen Peppes restaurant nedenfor om hvem som skulle ha området som måtte gjennom Carl Berner - nettopp fordi det alltid er kaos og de tapte penger om de fikk et område som førte til at de måtte bruke krysset.

Var dette nå nedlagte Konghelle?

PerØ; du gjør en strålende jobb i veietaten;)

Liker ikke at.... Glem det... Litt full så jeg liker alt!!

Folk som drar på byen bare for å lage kvalm. Blir deilig å komme hjem, hvor man slipper å få en på trynet fordi man dulter borti en kar. Maken til møkkafolk skal man lete lenge etter...

Folk som drar på byen bare for å lage kvalm. Blir deilig å komme hjem, hvor man slipper å få en på trynet fordi man dulter borti en kar. Maken til møkkafolk skal man lete lenge etter...

Skikkelig neandertaleradferd dette. Hvilken by skjedde dette i?

Apropos veivesen: Jeg liker svært dårlig den ukritiske bruken av veisalt! Livsfarlig på motorveiene, når spylertanken går tom, og det gjør den etter halvannen kilometer!

...skjer ikke det i alle byer? Her i Stavanger er det fullstendig for j***** i helgene, så jeg holder meg laaaaangt unna!!

Haha, ja. Minner meg om dokumentaren som gikk på NRK for en tid tilbake hvor de filmet begivenhetene natt til søndag i Stavanger sentrum. Snakk om dyreliv, de burde fått David Attenborough til å kommentere. Fint med en påminnelse på hvorfor man holder seg unna.

Redigert: