Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg kan ikke like å ha senebetennelse i begge albuene. Har hatt det i 7 mnd nå, og fortsatt ingen bedring. Noen av dere med gode erfaringer med kortisonsprøyte?

Har hatt tennisalbue etter arbeid i skogen før og da tok det nok nesten 12 mnd å bli bra igjen uten noen behandling, men det var ikke så vondt den gang som nå..
Har tatt det for pølsefingre noen ganger. Funka som bare det.

• Liker
Reaksjoner: havarduf
IMG_9231.jpeg

David Lynch er forfremmet til det store filmsettet i himmelen.

Det tynnes blant gamle helter. Heldigvis har amerikanerne fortsatt Jim Jarmusch og John Waters.

At ungene ikke kan sykle på og undertegnede må løpe sikksakk mellom hundeskit på fortau/gangvei etter snøen har gått. DET! Det er irritasjon det! Helsikkens bikkjesvin og deres inkonpetente eiere. Om de ikke klarer å plukke opp den forbaskete glonten etter beistet sitt, beklager men da er eksekusjonspelotong så godt som eneste alternativ. Den slags lavpanna meg først-holdning trengs IKKE i samfunnet.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og andersen
At ungene ikke kan sykle på og undertegnede må løpe sikksakk mellom hundeskit på fortau/gangvei etter snøen har gått. DET! Det er irritasjon det! Helsikkens bikkjesvin og deres inkonpetente eiere. Om de ikke klarer å plukke opp den forbaskete glonten etter beistet sitt, beklager men da er eksekusjonspelotong så godt som eneste alternativ. Den slags lavpanna meg først-holdning trengs IKKE i samfunnet.
Ryddig. Trump søker etter folk nå tror jeg.

• Haha
Reaksjoner: Berlu
Ryddig. Trump søker etter folk nå tror jeg.
Og hopp, en til i "Deplorables" kassen!
Jeg har selv vokst opp med hundedritt overalt på fortauet, og kan vitne om at INGEN likte det. Inkludert fanatikerne som hadde gjerne avlivet kone og barn med spaden for å spare lille hunden sin;)

Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Grendel
Det er lukten av vår, skal ikke undervurderes

-Om jeg har lyst til å rusle rundt i en eim av avføring, kan jeg jo bare dra til Brussel eller Paris.

Nå klandrer jeg ikke hundene, må man, så må man - men eierne som enten driter i hvor bikkja driter, eller, enda verre - de som pliktskyldigst surrer bajsen inn i en hundepose, for så å kaste denne i grøfta slik at man nå sørger for at naturen ikke får gjort jobben med å bryte ned før nevnte bajs - aaargh.

Jeg hadde unnet dem å bli sperret inne på celle med Rune Rudberg og Charter-Svein. Interiør: Sofaen til Rune Rudberg. Tonefølge: 'Rosa Helikopter' på elleve, 24/7.

-Om jeg har lyst til å rusle rundt i en eim av avføring, kan jeg jo bare dra til Brussel eller Paris.

Nå klandrer jeg ikke hundene, må man, så må man - men eierne som enten driter i hvor bikkja driter, eller, enda verre - de som pliktskyldigst surrer bajsen inn i en hundepose, for så å kaste denne i grøfta slik at man nå sørger for at naturen ikke får gjort jobben med å bryte ned før nevnte bajs - aaargh.

Jeg hadde unnet dem å bli sperret inne på celle med Rune Rudberg og Charter-Svein. Interiør: Sofaen til Rune Rudberg. Tonefølge: 'Rosa Helikopter' på elleve, 24/7.

Her i området driver dei å henger posene opp i greiner på trea . Ka greia med det er skjønner eg ikkje , men enkelte tre begynner å sjå ut som jultre med rosa , blå og sorte små poser hengende på kver en grein sånn i nasehøyde.

Det er ikke bikkjas skyld, det er hundeeiere som må på dressurkurs. Her i gården er hundeeiere opptatt med telefonen sin mens bikkja gjør fra seg i hytt og gevær, pisse på bilhjul, legger igjen ruker i ballbingen, pynte trær med bajseposer, eller kaste fra seg på bakken er vanlig i Oslo også, vet ikke hva som er galt med mange hundeeiere, men manglende folkeskikk er et fellestrekk

Jeg liker ikke Trump, men jeg liker effekten han har på noen folk i Washington.
Hvor er journalistene? :rolleyes:

"House Committee on Oversight and Government Reform Chairman James Comer (R-Ky.) issued the following statement in response to the formal debarment:
"Justice for the American people was served today. Bad actor EcoHealth Alliance and its corrupt former President, Dr. Peter Daszak, were formally debarred by HHS for using taxpayer funds to facilitate dangerous gain-of-function research in China. Today’s decision is not only a victory for the U.S. taxpayer, but also for American national security and the safety of citizens worldwide.

In May 2024, Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic Chairman Brad Wenstrup released evidence that EcoHealth repeatedly violated the terms of its NIH grant. EcoHealth routinely ignored government oversight requests, failed to report dangerous gain-of-function experiments conducted at the Wuhan Institute of Virology, and produced a required research report two years late. HHS cited all of these discoveries as key reasons for formally debarring EcoHealth and Dr. Daszak. Given that a lab-related incident involving gain-of-function research is the most likely origin of COVID-19, EcoHealth and its former President should never again receive a single cent from the U.S. taxpayer.”

Jeg liker ikke Trump, men jeg liker effekten han har på noen folk i Washington.
Hvor er journalistene? :rolleyes:

"House Committee on Oversight and Government Reform Chairman James Comer (R-Ky.) issued the following statement in response to the formal debarment:
"Justice for the American people was served today. Bad actor EcoHealth Alliance and its corrupt former President, Dr. Peter Daszak, were formally debarred by HHS for using taxpayer funds to facilitate dangerous gain-of-function research in China. Today’s decision is not only a victory for the U.S. taxpayer, but also for American national security and the safety of citizens worldwide.

In May 2024, Select Subcommittee on the Coronavirus Pandemic Chairman Brad Wenstrup released evidence that EcoHealth repeatedly violated the terms of its NIH grant. EcoHealth routinely ignored government oversight requests, failed to report dangerous gain-of-function experiments conducted at the Wuhan Institute of Virology, and produced a required research report two years late. HHS cited all of these discoveries as key reasons for formally debarring EcoHealth and Dr. Daszak. Given that a lab-related incident involving gain-of-function research is the most likely origin of COVID-19, EcoHealth and its former President should never again receive a single cent from the U.S. taxpayer.”

Akkurat nå har vel journalistene mer enn nok med Donny Dementus...

Reporter: “What can we expect from the NATO countries that spend the least (…), like Spain, below 5%?”

Trump: “Spain is very low. Are they a BRICS nation?”

Reporter: “What?”

Trump: “They are a BRICS nation. Spain. Do you know what a BRICS nation is?”

Akkurat nå har vel journalistene mer enn nok med Donny Dementus...

Reporter: “What can we expect from the NATO countries that spend the least (…), like Spain, below 5%?”

Trump: “Spain is very low. Are they a BRICS nation?”

Reporter: “What?”

Trump: “They are a BRICS nation. Spain. Do you know what a BRICS nation is?”
Mye "taunting" fra fyren.
Han er kjent for å ta visse medier for søppel folk. Har du aldri oppdaget det?
Alle som har litt inni hodet sitt, vet at ingen europeisk nasjon er i BRICS.
BRICS er nemlig en allianse som står mot G7 samlingen og alle vassalene sine(EU inkludert) og Trump liker ikke EU.
Bitter du på sånn krok som kommer fra en rendyrket NYC businessman, har du ingen peiling på hva disse folk er, og hvordan de leker men den andre siden.
Og de er slett ingen politiker som du er så vant til å høre eller se.
Zzzzzzzz

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Mye "taunting" fra fyren.
Han er kjent for å ta visse medier for søppel folk. Har du aldri oppdaget det?
Alle som har litt inni hodet sitt, vet at ingen europeisk nasjon er i BRICS.
BRICS er nemlig en allianse som står mot G7 samlingen og alle vassalene sine(EU inkludert) og Trump liker ikke EU.
Bitter du på sånn krok som kommer fra en rendyrket NYC businessman, har du ingen peiling på hva disse folk er, og hvordan de leker men den andre siden.
Og de er slett ingen politiker som du er så vant til å høre eller se.
Zzzzzzzz
Har absolutt ingen tro på at dette er kalkulert taunting fra Trumpy, jeg tar han for det han er - en gammal, forvirra tullebukk med lite&ingenting inni SITT hode.