GrimReaper
Støttemedlem
Ja, det er ikke så vanskelig. Men det er det jo ingenting som er når man kan detHehe, det er faktisk ganske lett - om man kan det.
Ja, det er ikke så vanskelig. Men det er det jo ingenting som er når man kan detHehe, det er faktisk ganske lett - om man kan det.
Og sånn går no dagan...... Skulle vært mulig å fakturert for "Forstyrrelse av sosialt liv, endring i personlige planer og generell frustrasjon".
Etter 9 år i oljebransjen, kan jeg si en ting.-I feel your pain, osv.
En prosjektleder i Tot... Øh, et større, fransk energiselskap, mener jeg - husker nok fortsatt den gangen i 2008 eller så da han ble oppringt av fruen - en jobb hoppet og danset i alle retninger, jeg hadde gått på standby i ukevis og våknet hver morgen lykkelig uvitende om jeg kom til å legge meg i egen seng igjen til kvelden eller om jeg kom til å sitte i et flysete og forsøke å sove litt.
Uansett, jeg var frustrert, fruen var (naturlig nok) frustrert - så heller enn å ta det ut på meg, foreslo jeg at hun jo kunne ringe nissen.
Den tanken likte hun, og sjelden har det vært så moro å være flue på veggen...
Stakkars jævel. Han husker det garantert ennå. Satt på flyet neste dag.
-I feel your pain, osv.
En prosjektleder i Tot... Øh, et større, fransk energiselskap, mener jeg - husker nok fortsatt den gangen i 2008 eller så da han ble oppringt av fruen - en jobb hoppet og danset i alle retninger, jeg hadde gått på standby i ukevis og våknet hver morgen lykkelig uvitende om jeg kom til å legge meg i egen seng igjen til kvelden eller om jeg kom til å sitte i et flysete og forsøke å sove litt.
Uansett, jeg var frustrert, fruen var (naturlig nok) frustrert - så heller enn å ta det ut på meg, foreslo jeg at hun jo kunne ringe nissen.
Den tanken likte hun, og sjelden har det vært så moro å være flue på veggen...
Stakkars jævel. Han husker det garantert ennå. Satt på flyet neste dag.
Mye av dette er jo handelens natur, vi må nok tåle å bli utfordret på pris og produkt - og det tror jeg egentlig de fleste av oss tåler. Men måten det gjøres på er jo dessverre ofte både uhøflig og uten substans.Solgte nylig en bil og prøvde først litt nett annonser. Utrulig mangen som skal snakke ned prisen ved å vise til andre biler som er "nesten" helt like , og til alt overmål er solgt for lenge siden .
Var t.o.m en som insisterte på at eg burde sette ned prisen til en rimeligere bil med tilsvarende km stand og alder på finn. Når eg ba han om å heller kjøpe den "rimeligere" bilen så svarte han . Nei den mangler jo bakdiffrensial , kamerapakke , lyst skinninteriør og nordic pack. Ja nettopp .
Opplever forøvrig det samme på klokkeannonser .