Jeg havner i modus omsorgsfull ovenfor folk som krever å være en del av majoriteten som mener at fotball ikke burde vært viet plass på tv. Send meg en pm så kan vi gjerne ha en uautorisert terapeutisk samtale om det.Neppe! Kan ikke forstå at noen oppegående mennesker mener at et EM hvor Norge IKKE en gang er representert, er verdt å bruke tullete høye beløp av lisenspengene på til å få rettigheter til å sende - helt dust!![]()
Jeg havner i modus omsorgsfull ovenfor folk som krever å være en del av majoriteten som mener at fotball ikke burde vært viet plass på tv. Send meg en pm så kan vi gjerne ha en uautorisert terapeutisk samtale om det.
Kort oppsummert er rådene du vil få: la plebsen få se sitt circus. Ja, det er vulgært, men det kan være fint for dem å få oppleve. Det kan også være fint å plukke opp en og annen detalj som du kan dele i lunsjen som gir inntrykk av at du følger med og la de som bryr seg snakke. Da vil du fremstå som trivelig, og det er jo sjelden en ulempe.
Nei, men det er jo litt av problemet. Nyheter er ferskvare og kan ikke streames før det har blitt sendt lineært, noe det ikke blir pga fotball går først.Ser noen fortsatt på lineær-tv?
Ja, jeg er en nyhets-freak og følger med på det meste - og NRK er den desidert beste tilbyder av nyheter.
Til høsten? CA4 kommer da i februar?Jeg forstår ikke at folk krangler over NRK nyhetssending og football.
Begge er dagens "Bread and Circuses".
Er du virkelig interessert og virkelig ville vite om hva som skjer i verden: Følg pengene og les om hva -stor og små - private hedgefond manager snakker om.
Det gir en bredere visjon om verdens gang.
Å følge pengenes flyt på markedet kan høres kjedelig ut men det fungerer.
Pengene flytter seg alltid på samme måte og langt før nyhetssendingene eller politikerne snakker om temaet.
Et eksempel: De to siste måneder ha omtrent 400 M$ flyttet seg i en viss industri og det sier mye om hva som kommer til høsten(min mening).
Og først og fremst, med ALT som skjer nå i verden, burde du ikke hovedsakelig få tyttebærplukking nyheter og druknet katt historier fra nyhetssendingen din....
Hvis du skal komme med et eksempel kan du godt gjøre det, i stedet for sånt halvkvedet konspiprat.Et eksempel: De to siste måneder ha omtrent 400 M$ flyttet seg i en viss industri og det sier mye om hva som kommer til høsten(min mening).
Det er ingen antydning til "konspiprat".Hvis du skal komme med et eksempel kan du godt gjøre det, i stedet for sånt halvkvedet konspiprat.
Hvilken industri snakker du om og hva mener du skal skje?
Noen burde tipse WHO, IMF, FN , FED, Økokrim , SEC og KFUM-KFUK at Tidssonen har løsningen på alle verdens problemer !
Narr og nedtallende kommentarer er nok spesialiteten din.Noen burde tipse WHO, IMF, FN , FED, Økokrim , SEC og KFUM-KFUK at Tidssonen har løsningen på alle verdens problemer !