Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

R.I.P. you was a part of me growing up, making me laugh and feeling good.
IMG_20240620_202125.jpg

At NRK prioriterer et fotball VM fremfor ordinære sendinger, slik som nyheter o.l.. Hvem fa..n bryr seg om et VM i en sport hvor Norge ikke en gang er med?!
Fotball-tullingene kan vel se dritten på kommersielle kanaler - og ikke på en allmennkringkaster som er finansiert over statsbudsjettet?!

At NRK prioriterer et fotball VM fremfor ordinære sendinger, slik som nyheter o.l.. Hvem fa..n bryr seg om et VM i en sport hvor Norge ikke en gang er med?!
Fotball-tullingene kan vel se dritten på kommersielle kanaler - og ikke på en allmennkringkaster som er finansiert over statsbudsjettet?!
Nyheter kan du vel se på en annen kanal akkurat når livets nektar sendes. Trodde ikke du var sportshater. Trøst deg med at de bare er hvert fjerde år.

• Liker
Reaksjoner: Thornick og BigT
Jo, jeg hater minoriteters påtvingende interesser på folk flest. Om det er fotball eller andre såkalte «bredde» idretter, som skal påtvinges almuen mot dennes vilje, gjør meg driit forbanna! :mad:
NRK må gå i kompaniskap med TV2 for å få råd til å være med i konkurransen om rettigheter for noen attraktive sports arrangementer. De har ikke sjans alene, bortsett fra noen ski aktiviteter på vinteren. Og akkurat denne bruk av lisens pengene tror jeg almuen er enig i :unsure:

NRK må gå i kompaniskap med TV2 for å få råd til å være med i konkurransen om rettigheter for noen attraktive sports arrangementer. De har ikke sjans alene, bortsett fra noen ski aktiviteter på vinteren. Og akkurat denne bruk av lisens pengene tror jeg almuen er enig i :unsure:
Neppe! Kan ikke forstå at noen oppegående mennesker mener at et EM hvor Norge IKKE en gang er representert, er verdt å bruke tullete høye beløp av lisenspengene på til å få rettigheter til å sende - helt dust! :mad:

Jo, jeg hater minoriteters påtvingende interesser på folk flest. Om det er fotball eller andre såkalte «bredde» idretter, som skal påtvinges almuen mot dennes vilje, gjør meg driit forbanna! :mad:

Neppe! Kan ikke forstå at noen oppegående mennesker mener at et EM hvor Norge IKKE en gang er representert, er verdt å bruke tullete høye beløp av lisenspengene på til å få rettigheter til å sende - helt dust! :mad:
Jøsses...du er jaggu mer bitter og gretten enn du gir inntrykk av. Prøv en annen kanal så går det nok bra skal du se. Det er vel ingen som tvinger deg til å se på Rikskringkastningen.

Denne type idrettsarrangementer minner meg om en gang vi var på Gran Canaria.
Vi hadde null innsikt i at det var noe fotballgreier på gang.

Da vi reiste hjemover fortalte flykapteinen noen viktige(?) viktige resultater. Da var det en(!) i flyet som ropte 'Hurra'. Alle stirret på han og lurte på hva han gikk på... Det kom ikke noe mere tull fra han....

8- D

Ut i fra de siste postene her er jeg i kategorien "ikke oppegående tulling/dust" i noens øyne. Kunne dratt krenka-kortet, men det er tross alt fotball EM! Ha'kke tid til å bry meg om hva grinebitere med nyheter kl 19 på nrk som dagens høydepunkt måtte mene;)
PS: It's comming home!