GrimReaper
Støttemedlem
Ja, den er sur. Det medfører vel 6mnd med spasering detEller 96![]()
Ja, den er sur. Det medfører vel 6mnd med spasering detEller 96![]()
Ble mye sykling i hvert fall… Kjører nok roligere nåJa, den er sur. Det medfører vel 6mnd med spasering det![]()
Eller 96![]()
Det verste er et politiet bør ha viktigere oppgaver...
Delvis enig med deg. Men jeg tar straffen med et smil jeg, som man reder ligger man. Selv om det er et paradoks at man blir hardere straffet for å sige over noen km fra 80 til 60 sone enn å stjele.De hadde vel hatt tid til andre viktigere oppgaver om ikke det var behov for å passe på at folk overholder fartsgrensene?
Nå hadde det tydeligvis en effekt på fremtidig kjøring for @Consigliere 's del så da var det antagelig velbrukt tid.
Skal ikke skryte på meg å holde meg på rett side av fartsgrensen til enhver tid, men det å syte over å bli tatt for å bryte loven er tullete i min bok.
Det verste er et politiet bør ha viktigere oppgaver...
+1.Det mangler ikke på oppgaver til politiet uansett. Her jeg bor er vi mange beboere som har forsøkt i lang tid å få politet til å ha kontroll i nettopp 60-sona vi bor langs.. men det gidder de ikke. Når lokale helter, motorsyklister og ikke minst fullastede tungtransport driter glatt i 60-skiltet, så er det direkte farlig å gå langs veien. Ikke minst for unger.. så null sympati fra meg for de som får bot for å kjøre så fort i 60-sone. Bremselengden er nesten dobbelt så lang i 80 som i 60..
Kaller du meg en tulling? #kjempekrenket+1.
At voksne folk klager i offentlighet i en «dette kan jeg ikke like» tråd, når de selv har gjort noe som både er helt dust og er et lovbrudd. Da er det ikke ett fiber i min kropp som føler sympati, tvert i mot føler jeg glede over at politiet klarer og ta noen av tullingene i trafikken.