Å være på elv og vin cruise i Bordeaux. Det begynte på verst tenkelige vis ved at koffert med klær for +50 000.- ble borte. Og å være på tur med et «Tysk senior-senter», vi er desidert de yngste om bord og stiller i kø bak en hær av rullatorer. 
Å være på elv og vin cruise i Bordeaux. Det begynte på verst tenkelige vis ved at koffert med klær for +50 000.- ble borte. Og å være på tur med et «Tysk senior-senter», vi er desidert de yngste om bord og stiller i kø bak en hær av rullatorer.![]()
Tell me more...2024 ser ut til å bli en ny 2020 med en vri.
Er det nye Pi du sikter til?2024 ser ut til å bli en ny 2020 med en vri.
Det spørsmålet stilte Marilyn Manson seg også. (Var vel strengt tatt ikke pga brudd men)Hvorfor gjør mann ikke alvor av dette med 'å fjerne brukne ribben...'?
8
Det kommer en ny valgkamp i USA(og det blir verre shenanigans enn i 2020), en ny bank krise(igjen) og tydeligvis en ny "pandemi" som øves på.Tell me more...
Det spørsmålet stilte Marilyn Manson seg også. (Var vel strengt tatt ikke pga brudd men)
Om du gjør som han så gjør det fruen overflødig ifht en spesiell ting…
Nå er jeg på tynn is, men er det i hele tatt lov? Prisøkning skal vel varsles ikke senere enn 14 dager før? Eller?IF satt opp prisen på forsikringene (totalt, bil, hytte, båt, reise, klokker, liv, hus) med mer enn 25 %!
Fikk ikke beskjed om prisøkning, bare nytt forsikringsbevis, flaks jeg sjekket!
Er det noen grunn til dette?
Må på ny runde med tilbudsinnhenting.
Tar imot tips.
IF satt opp prisen på forsikringene (totalt, bil, hytte, båt, reise, klokker, liv, hus) med mer enn 25 %!
Tar imot tips
IF satt opp prisen på forsikringene (totalt, bil, hytte, båt, reise, klokker, liv, hus) med mer enn 25 %!
Tar imot tips.
#hansespleis #takknemligDet lukter "Hanse-spleis"....
Kan nok være jeg også får en slik fra IF....
8- /