Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

• Wow
Reaksjoner: Grendel
Folk som sitter på kollektivtransport og ser på youtube, TikTok og jeg vet ikke hva med høyttalere på ut i rommet/vogna. Dette gjør meg irrasjonelt irritert. Skaff dere headset eller slå av telefonen, dimlinger!

Jeg topper det med «influencere» som filmer seg selv (med andre rundt seg) på gymmen.

Jeg topper det med «influencere» som filmer seg selv (med andre rundt seg) på gymmen.
Tiltres 100%

Siden vi først er i gymhjørnet, legger jeg til de som ikke har energi/vett/folkeskikk nok til å rydde opp vektene etter seg.

Digger denne på mitt lokale gym:
IMG_1790.jpeg

Amerikanerne som alt for ofte kaller sitt barn for "buddy" i filmene, og undertekstene på norsk som skriver ofte "kompis", til og med når skuespillerne kaller "sitt" barn med fornavnet.
Skal barn tro på at foreldrene sine er "kompiser"?

• Haha
Reaksjoner: Grendel
Adidas som lager alt for trange sko.
Og på størrelse 45 1/3 :oops:
Hva som foregår?

Edit...
Oh ja:cautious:
Ikke noe for pai-labber tydeligvis...hva med mamma-skoene til Klæbo? Er visst veldig populære.
dtzqeys8p8dupcngesdl.jpeg

• Haha
Reaksjoner: KAB
@hanse
Huff nei, med broren har brukt Adidas i +20 år og sa at disse tar litt tid å gjør seg opp.
Har kjøpt Forum og det er i skinn.
Fikk et par i 84 når de kom ut og hadde lyst å prøve igjen.
Jeg bruker vanligvis ikke sports sko.
Jeg har et par skotre jeg kan prøve først på de.
4404bf14a41f4e8b859bb646e213de75.jpg

• Liker
Reaksjoner: hanse
Jeg sjekket også den der. Herregud. Fly Stavanger(???)-Sola-Sogndal-Sola-Longyearbyen var ett av forslagene for en dag. På de 8 dagene den synes jeg trengte ville den også ha 2 turer til Longyearbyen, og en liten Stavanger-Oslo-Stavanger-sløyfe før du kunne fly hjem igjen til… Oslo.

IMG_6042.png

IMG_6043.png