Vokste opp med hele Bond-serien på VHS. Connery vil alltid være den ekte Bond for min del. Elegant, sjarmerende og badass.
Rykter om ny full lockdown i England. Faen så lei det der.
PostNord, PostNord og PostNord.
Samt nettbutikker som kun tilbyr levering med ovennevnte.
Også PostNord...... Sa jeg PostNord?
For oss uvitende og som ikke orker å google det, hva sier den paragrafen?Å måtte påberope meg paragraf 6-3 i AML, da min egen bedrift ikke forstår alvoret i situasjonen vi står oppi.
stans av farlig arbeidFor oss uvitende og som ikke orker å google det, hva sier den paragrafen?
Når man plutselig høre på en CD etter 1mnd med bare LP spilling på en Rega
-Nå foretrekker jeg LP-formatet selv, om enn ikke av rasjonelle grunner. (Akk, hva er definisjonen på å møte seg selv i døren? En siv.ing. med fordypning i signalbehandling som foretrekker vinyl fremfor CD...)
Jeg må dog driste meg til å minne om at det er over 35 år siden Igor Tiefenbrun - mannen bak Linn, som må sies å kunne et og annet om platespillere - ikke klarte å høre forskjellen på et album han selv hadde valgt ut, avspilt på en av hans egne platespillere og gjennom høyttalere av Linns fabrikat - og det samme albumet, avspilt gjennom en A/D-D/A-sløyfe.
Digitalteknikken har ikke blitt dårligere i mellomtiden. (At det burde være skuddpremie på en del av 'fagfolkene' som mastrer plater for å høres best mulig ut om de avspilles med propper i ørene, er en annen sak!)