Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Min fine Camry har fått et eller annet motorproblem. Bilen skal få kontroll i morgen...

8- (

...når man har stått på kjøkkenet i et par timer og kokkelert middag, hvorpå den stakkars tiåringen som ble utkommandert for å dekke på bordet mister taket i et glass, hvorpå det pulveriseres utover kjøkkenbenken så det ligger et fint dryss av glass over nevnte benk, koketopp og alt av mat som ikke stod tildekket.

Fruen bestiller et eller annet hos den lokale pizzasjappa. Jeg finner meg en øl. Sukk.

Jeg kan ikke prate om livet mitt. Hver gang jeg nevner noe personlig blir folk sinte. Enten blir de sinte og dysser det ned eller så tror de det bare er løgn. Her går jeg rundt og tenker at jeg har levd stille, beskjedent og kjedelig når jeg i forhold til mine kolleger tydeligvis har levd som en rockestjerne.

Over til et mer reelt problem jeg har i skrivende stund. Har flere merket at det er unormalt vanskelig å få tak i tennisballer om dagen? Har vært innom flere varehus i Oslo i dag, men det er helt utsolgt. Er nå på klubben for å se hva de eventuelt har.

Timeslange køer på samtlige restauranter i Åndalsnes. Da er turistsesongen igang. I-landsproblem? Jepp! ;)

-Det finnes da mye fint innen årer for tiden? Burde ikke knekke klokkekontoen, med mindre du sparer til en Fossil eller.no...
Årer ville løst et problem ja, usikker på om resten av husholdningen ville vært fornøyd med årer og en pent brukt Ingenieur fremfor fungerende motor.