Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Eeeh... her håper jeg det er noe jeg ikke forstår. Mener du det er ille at man plukker opp og kaster dritten?

Det virker som det er en greie blant hundeeiere å putte skjiten i en pose for så å hive posen med skjit i naturen.

Eg misliker katteskjit og meiner folk burde plukke opp denne på lik linje med hundeskjiten.
 
Det virker som det er en greie blant hundeeiere å putte skjiten i en pose for så å hive posen med skjit i naturen.

Eg misliker katteskjit og meiner folk burde plukke opp denne på lik linje med hundeskjiten.
Dere vet at det finnes poser som løser seg opp i naturen? Så enkelte typer poser er det meningen at man skal kaste i naturen (der dritten ikke er sjenerende for noen).
 
Dere vet at det finnes poser som løser seg opp i naturen? Så enkelte typer poser er det meningen at man skal kaste i naturen (der dritten ikke er sjenerende for noen).

Nei det viste eg faktisk ikkje . No er ikkje eg helt fanatisk heller då sånn som dei som går av skaftet om noken kaster frå seg restane av et eple eller gudforby et bananskall. Men plast synes eg er litt ugreit.
 
Episode nr hundre? av Grizzy og Lemen. 5 åringen har spydd i hele formiddag, så da ryker kalkunmiddagen for meg og sønn. Blir grandis og Legobygging hvis formen tar seg opp.
28D88C1A-4ACB-49EE-882E-1D8E348440A3.jpeg