Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som konsekvent skriver uten å bruke store bokstaver:confused:o_O
Ja @holmby - det er deg det gjelder. OCDen min går aldeles i taket når jeg leser dine poster, og overskygger dermed ellers informativ og interessant lesning:oops:
Dette er selvsagt skrevet med en latterlig stor porsjon humor, og om det tolkes annerledes, setter jeg pris på korreks.
 
ingen fare, min venn - jeg kan trøste deg med at du kommer aldri se meg skrive store bokstaver.

jeg bruker kalligrafi som formidling av følelser - og utfører det slik også på trykk. en av ingrediensene er fraværet av alle store bokstaver, og det gjør jeg så konsekvent at selv egennavn - også mitt eget navn - skrives med små forbokstaver. noe annet er absurd i min verden; det er således alle dere andres skrift som er spinnvill og udemokratisk - ikke min. jeg har gjort det i mange år, og det må du dessverre bare leve med :)


Folk som konsekvent skriver uten å bruke store bokstaver:confused:o_O
Ja @holmby - det er deg det gjelder. OCDen min går aldeles i taket når jeg leser dine poster, og overskygger dermed ellers informativ og interessant lesning:oops:
Dette er selvsagt skrevet med en latterlig stor porsjon humor, og om det tolkes annerledes, setter jeg pris på korreks.
 
ingen fare, min venn - jeg kan trøste deg med at du kommer aldri se meg skrive store bokstaver.

jeg bruker kalligrafi som formidling av følelser - og utfører det slik også på trykk. en av ingrediensene er fraværet av alle store bokstaver, og det gjør jeg så konsekvent at selv egennavn - også mitt eget navn - skrives med små forbokstaver. noe annet er absurd i min verden; det er således alle dere andres skrift som er spinnvill og udemokratisk - ikke min. jeg har gjort det i mange år, og det må du dessverre bare leve med :)

Jeg regner da med at du to ganger i året har Caps-Lock tasten inne!

https://www.daysoftheyear.com/days/caps-lock-day/

Selv prøver jeg å huske på dette! Man har jo ikke mer moro enn man har med andre.

8
 
ingen fare, min venn - jeg kan trøste deg med at du kommer aldri se meg skrive store bokstaver.

jeg bruker kalligrafi som formidling av følelser - og utfører det slik også på trykk. en av ingrediensene er fraværet av alle store bokstaver, og det gjør jeg så konsekvent at selv egennavn - også mitt eget navn - skrives med små forbokstaver. noe annet er absurd i min verden; det er således alle dere andres skrift som er spinnvill og udemokratisk - ikke min. jeg har gjort det i mange år, og det må du dessverre bare leve med :)
Hehe, med et slikt velformulert og velargumentert svar, så må nok OCDen pent finne seg i dette ja :)
 
  • Liker
Reaksjoner: semmern
Kan ikke like at www.ticketmaster.no har sperret ip adressen min, da de tror jeg er en robot som prøver å kuppe x-antall billetter. Sannheten er at jeg trykket F5 for mange ganger.

fghjkl.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
Finnes det noen god måte på å blokkere reklamen som har kommet opp midt i forumtrådene på iOS? Det er noe av det mest irriterende jeg har vært borti, reklame under og over tråden er til nød greit, men ikke midt mellom postene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Jørn